Ahli Kelab Kad !!

Feb 23, 2012

Home » » Prihatin..

Prihatin..








prihatin kekdahnya..
nasib tak di geget dek dobot ayam tuh....






14 comments

Feb 23, 2012, 3:13:00 PM

selamba jer dia tgk ayam tu..ngee

Feb 23, 2012, 3:22:00 PM

Kalau bukan dobot dah lama kena terkam ayam tu Nini - Dobot tak tahu kawan sebangsa dia makan bendalah macam dlm bekas tu:)

Feb 23, 2012, 3:27:00 PM

cutenya..

Feb 23, 2012, 3:31:00 PM

geng.. :)

Feb 23, 2012, 3:41:00 PM

@Lulu Caldina

itu la..cuak gak takot dobot terkam ayam tu

Feb 23, 2012, 3:41:00 PM

@Kakzakie

itu dah pasti kakZ.kikiki

Feb 23, 2012, 3:41:00 PM

@Hanis Azla

akak nk pinjam? meh..

Feb 23, 2012, 3:41:00 PM

@:: Mrs.Eady ::

geng kuarantin.

Feb 23, 2012, 3:48:00 PM

Macam2 perangai peliharaan Nini ni tau. Dobot tu pandang pelik semacam je. Bertemu kali pertama ke dgn geng kuarantin ni?

Feb 23, 2012, 3:48:00 PM

hehhehehe tomeiii:)

Feb 23, 2012, 4:31:00 PM

nape ngan ayam tu?

Feb 23, 2012, 4:53:00 PM

alahai dobot nie..akk dok depan dobot 2,klau x..di ngap aje si en ciken 2..hakhak
nak suh org ckp dobot prihatin sgt kannn~~kihkihkih

Feb 23, 2012, 5:37:00 PM

Comel sangat cara Dobot renung ayam tu. Yg dialog tu pulak tak menahannn! Sakit perut akak gelak!

Feb 23, 2012, 6:33:00 PM

geram jer dia.. gigit pon sodap nihhh

Post a Comment