Ahli Kelab Kad !!

Feb 14, 2012

Home » , , » Kinder Bueno..

Kinder Bueno..








2 slice is MORE than enough for 3 of us..
dapat plak makan kek nih pukul 9.45 malam tadik..
pejam mata ajelah suap masuk mulut....
jangan pikir dah pasal kalori....



beg merah kecil nih..
dah selamattt teman masukkan dalam beg kerja cik asbenn pagi-pagi tadik...




ni bukan anniversary perkahwinan kami..
cuma...
anniversary kami ketika mula-mula menjadi kawan "SPECIAL"...



gambar masa memula jadi kawan SPECIAL dulu?...
NAN ADO...sebab...
sorang di Kuala Terengganu..sorang di Kuala Lumpur..
ko pintal-pintal ajelah wayar charger handphone setiap kali bergayut...



ucapan untuk kawan SPECIAL?...
tak payah ucaplah..
mesti dia dah baca kad....
silap-silap coklat kinder bueno tu pon dah selamat masuk perut...
kenal sangat dah dengan kawan SPECIAL teman yang sorang nih..








13 comments

Feb 14, 2012, 10:23:00 AM

eh eh..same la kite..hehehe..happy anniversary to both of u :)

Feb 14, 2012, 10:55:00 AM

so sweet like kinder bueno.. semoga nini dan hubby terus berkasih sayang hingga ke syurga..

Feb 14, 2012, 11:17:00 AM

cite la ckit cam ne korg leh jd kawan special tu ... nk tau ..nk tau ....

Feb 14, 2012, 11:38:00 AM

sedapnya kekkkk..ehehe

Feb 14, 2012, 2:38:00 PM

alolo..comel la ko ni...gaya macam kental je..rerupanya sweet sgt...aku nak kene ingat la plak bila start aku jadi kawan special En Dadi ni....adoi...

Feb 14, 2012, 3:55:00 PM

sweet like kinder bueno cekelat mahal

Feb 15, 2012, 9:27:00 AM

@:: Mrs.Eady ::

tenkiu sis :)

Feb 15, 2012, 9:27:00 AM

@Hanis Azla

harapnye macam tu kak..InsyaAllah :)

Feb 15, 2012, 9:27:00 AM

@eima

nanti aku bukak kitab balik eh

Feb 15, 2012, 9:27:00 AM

@GtHans

btol..btol..btol...mmg sedap!

Feb 15, 2012, 9:28:00 AM

@O'gosh

aku brutal versi romantik sikit2..jiwang sgt xmasuk dgn jiwa.hahaha

Feb 15, 2012, 9:29:00 AM

@Farzlyna Mustafar

mmg mahal..sib baik pegi Langkawi aritu beli byk2..hahaha

Feb 15, 2012, 1:17:00 PM

epy enibeseri.. smoge panjang la jodoh ko sampai ke sorga.. aminnn...

Post a Comment