Ahli Kelab Kad !!

Feb 16, 2012

Home » , » Only Us...

Only Us...








ben 10 kecik vs otromen besar..
ooohhooooo....pening!!


bila hero-hero dah selamat pegi sekolah masing-masing....
rumah jadi sunyi sepi...



yang tinggal cuma.....




 teman & makcik dobot yang suka marah2 manja....
pengubat jiwa yang tak pernah dilupakan...
merajuk la macam mana pun..
kamoo tetap dihati teman wahai makcik dobot yang kuat sentap....



makcik dobot nih...
asal lambat sikit bagi makan..
nak buat golek-golek protes atas lantai...
bubuh dalam microwave kang baru tau....




10 comments

Feb 16, 2012, 10:37:00 AM

comel kucing tue tapi sayang amy x suka kucing..alergic pada bulunya..

Feb 16, 2012, 10:54:00 AM

dobot comey!!

Feb 16, 2012, 11:00:00 AM

sesekali kasi la anta makcik dobot kat sue ni haa....ok gak....sue jagabaik punyer..kakakkaka...ada bran ka pisah..kakkakakaka

Feb 16, 2012, 11:31:00 AM

bila tgk dobot dipeluk manja oleh ko ..aku tatiba rindu dolly aku ... dulu slalu aku ulit manja die .. semoga die aman di sana....

huhu

Feb 16, 2012, 12:41:00 PM

@Amy Syaquena

btol tu..ada sesetengah mmg tak tahan dengan bulu kucing :)

Feb 16, 2012, 12:41:00 PM

@Khumaera Ismail aka Mariam Ismail

maera,dobot sajer ke?. hakhak

Feb 16, 2012, 12:42:00 PM

@syawalsimpsons

sue,jgn memalu..jgn segan..jemputla pinjam makcik demand nih..i suke!!!

Feb 16, 2012, 12:42:00 PM

@eima

ko tak perasan tu..dia gerammm aje dgn aku sbb xbleh cakar..kuku kontot lepas kene gunting.hahaha

Feb 16, 2012, 1:40:00 PM

kalo tak bley masok dalam microwave komasoh je dalam mesin basoh.. hehehhe..

Feb 17, 2012, 10:10:00 AM

bagusnya klu akak boleh peluk kucing macam nini.. tapi akak takut sgt.. nak usap2 bulu kucing pun akak tak berani..

Post a Comment