Ahli Kelab Kad !!

Feb 15, 2012

Home » » WordLESS Wednesday

WordLESS Wednesday




Atas restu Allah..ku ingin milikimu...
Ku berharap kau menjadi yang terakhir untukku..
Restu Allah..ku mencintai dirimu...
" Ku pinang Kau dengan Bismillah..."



jahitan manik masih kekal pada kain telekung hantaran walaupon dah byk kali diguna pakai dalam tempoh 5 tahun nih...
berkat menjahitnya (walaupon banyak kali jahit jari sendiri) setiap hari lepas balik keje sebelum kawen dulu....





6 comments

Feb 15, 2012, 10:08:00 AM

Zaman kakak kawen jenis macam ni manalah ada. Jaga selagi boleh...sayangkan. Kakak punya yg dah 17 tahun pun masih kakak guna sesekali walau yg lain banyak dah hantar ke surau tapi satu nie tetap simpan dan pakai sesekali... sentimental value gitu:)

Feb 15, 2012, 10:33:00 AM

@Kakzakie

btol kak..tak tau nak cakap macam mana perasaannya.. :)

Feb 15, 2012, 1:16:00 PM

telekong hantaran aku pakai mase gi travel ngan time ballik kg aje.. sayang kan.. =D

Feb 15, 2012, 2:38:00 PM

Cantikkk.

Feb 15, 2012, 3:14:00 PM

@eda_ej

aku pakai gak kalo kat rumah..stendetla..kekadang jiwang tak bertempat.haha

Feb 15, 2012, 3:14:00 PM

@Mak Wardah

pelajar baru bertatih menjahit..macih kak! :)

Post a Comment