Ahli Kelab Kad !!

Feb 16, 2012

Home » » Dah pandai!

Dah pandai!




sekarang nih....
anak-anak angkat teman tu kalo menyusu....
dah tak payah dikepit..dipegang macam dulu.....
hulur aje puting botol susu tu pada diaorg..


 korang tengok...
siap beratur amik turn..





 yang sekor ni memang versi tamak sikit...


see...I told you....
diaorg dah pandai minum sendiri....
tinggal tak pandai pegang botol aje lagik...



bukan aje pandai...
kalo dah abes turn sekor-sekor isap puting susu tuh...
jari jemari teman yang tak berapa runcing tu pon diaorg bantai nyonyot....
aaaaaaaaaaaaaaa......geliiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!
~ boleh cramp tengkuk teman ni tau sebab tahan geli ~
ce bayangkan..ce bayangkan camne...





12 comments

Feb 16, 2012, 11:18:00 AM

Kakak suka tengok tapi kalau dekat kakak geli dan takut. Bestnya... mesti bebudak kat rumah tu semuanya pun dan pandai tolong pegangkan botol susu utk sitelinga runcing ini...

Feb 16, 2012, 11:43:00 AM

wahhh dah besar ek diorg ... sekor 1 botol ke ?? brape ml aun ek diorg minum

Feb 16, 2012, 11:47:00 AM

geramnya..rasa nak picit!;p

Feb 16, 2012, 12:13:00 PM

arnab mmg minum susu ker?? pernh jaga sekor dulu,tp dh mati,cuma x pernah bg minum susu cuma air masak jer..

Feb 16, 2012, 12:38:00 PM

nak kena buat lawatan la kat umah ko ni..geram haku! belom dapat kat dak Boy lagik nih....kalau dapat...

Feb 16, 2012, 1:26:00 PM

Alahai... Comelnyerr..

Btw , harga Jubah tu 160 including postage to kl ;)

Feb 16, 2012, 1:39:00 PM

kene wat proposal kat big boss tambahkan botol susu utk anak2 nih.. sian nunggu turn..

Feb 16, 2012, 4:07:00 PM

Ya Allah, comelnyaaaa semua anak angkat nini tu. Kalau tak ngenangkan badan tak sihat memang akak mintak satu. Dobot tak nak galas jawatan ibu susuan ke. Tolong pegang botol susu ke..Hehehe.

Feb 16, 2012, 9:19:00 PM

banyak juga arnab ni...kenyang buat satay nanti ni... ehe

Feb 16, 2012, 10:43:00 PM

Isy geram sungguh tengok, tomei tangaaattt!

Feb 17, 2012, 9:35:00 AM

ramainya anak angkat ko emy! ;)

Feb 17, 2012, 10:09:00 AM

anak2 angkat yg sungguh comei.. tengkuk akak pun ikut crame bila akak bayangkan kegelian tu nini.. he..he..

Post a Comment