Ahli Kelab Kad !!

Feb 29, 2012

Home » » Semangat....

Semangat....






demam CikMat dah kebah arini....
dah banyak "hasil kerja menyepah" yang dia buat kat rumah....
~ menyepah kerjaya tetap CikMat bila badan sehat ~
redha ajelah wahai mata tengok rumah macam kapal karam.....
oh tidak...oh tidak....



walau tak pegi sekolah....
CikMat masih ada hati nak bukak buku..
ingatkan..tak pegi sekolah..
lansung lupa buku.....


 buat latihan sambil mengadap teman yang menggosok baju...






"seni " mewarna CikMat yang tersangatla berseni.....



ni bukan buku latihan di sekolah....
ni buku latihan CikMat di rumah....
dimana setiap muka-surat yang dah siap dibuat.
akan ditanda-tangan oleh 'chegu' yang mengajar....
dannnn........
kebanyakan tanda-tangan adalah kepunyaan ayah!!!
hahahahahahah.....





16 comments

Feb 29, 2012, 1:16:00 PM

chekgu tu garang tak? ehehe

Feb 29, 2012, 2:19:00 PM

Janji ada warna sudahlah CikMat. Tapi auntie tahu CikMat budak rajin & bijak...

Feb 29, 2012, 2:21:00 PM

kikikiki...mmg teramat lah seni cik mat punyer kaler-mengaler tu..

Feb 29, 2012, 2:26:00 PM

cayalahh cikmat..dah besoo ikot jejak ayah ekk...

Feb 29, 2012, 3:25:00 PM

wahh rajin fahim aku jgn la harap ....alahai bagus betui anak doktor ni

Feb 29, 2012, 3:57:00 PM

@GtHans
chegu mengajar..rotan menten kat sebelah.

Feb 29, 2012, 3:57:00 PM

@Kakzakie
ada anginnye kak..bebudak gitule

Feb 29, 2012, 3:57:00 PM

@syawalsimpsons
tu la...nak tolong pon tak tau nak tolong macam mana..haha

Feb 29, 2012, 3:58:00 PM

@mia izzati
takmo..takmo..jgn jadi doktor..payah dapat cuti!

Feb 29, 2012, 3:58:00 PM

@eima
ni tengah angin rajin...cuba angin sepoi2 dtg..ke laut semua buku

Feb 29, 2012, 4:00:00 PM

Amboi chegu, boleh menggosok lagi sambil mengajar. Moleklah tu, ayahnya gurubesar, mak chegu. Dobot jadi makcik kantin, boleh?

Feb 29, 2012, 4:17:00 PM

huhu. semangat anak ni... :D

Feb 29, 2012, 8:55:00 PM

@Aidah
mmg sesuai sgt jawatan tu dengan dobot....hari-hari dia jamu lauk tuna!

Feb 29, 2012, 8:56:00 PM

@ciksukaberangan
haha...tngok angin dia jugak tu

Feb 29, 2012, 9:26:00 PM

Cayalah CikMat, tak pi sekolah pun rajin! Takpa CikMat, kaler ja, terkeluaq2 dari bentuk tupun takpa, janji buat, hehe!

Mar 1, 2012, 10:36:00 AM

kalo harith ni larat ngadap seminit je.. pas tu lari..

caya la afif..

Post a Comment