Ahli Kelab Kad !!

Feb 27, 2012

Home » » He's back!!

He's back!!






As-Salam semua.....
pagi Isnin yang penuh ceria buat teman..
sebab....
buah hati teman dah balik!!!


setelah beberapa hari check in dalam bengkel..
akhirnya...
petang Jumaat lepas...
beliau pulang ke rumah dengan penuh bergaya....
seriuss rindu sangat dengan buah hati teman nih.....


 inspection sendiri...
penting wooo....
abg macho ni la "pelabur besar" TAH...



sebelum.....


selepas....
whole bumper belakang diganti..




sebelum...


 selepas...
takde lagi dah terkopak....
yeayy!!!



perasaan teman?..


 happy?...suka?...
op coz la happy...
when it comes about driving..
TAH's the best among the best...


walaupon wallet menangis time menggores kad...



terima kasih pada cik asbenn....
tanpa rasa prihatin & bantuan kad kreditmu...
tak dapatla TAH bumper yang baru..
hehehehehehe......




11 comments

Feb 27, 2012, 11:34:00 AM

untung TAH dpt bontot br ..heheh

Feb 27, 2012, 11:51:00 AM

Akak tengok macam baru je. Tak de cacat celanya walaupun dah masuk sepital. Ada shuge deddi bayar, tak peeee....Hahaha.

Feb 27, 2012, 11:52:00 AM

Nini kena lagi mahal dari kakak. Hari itu kakak tercium kereta sendiri masa reverse - pun the whole bumper kena tukar. Tapi kakak kena RM480 je...

Senyum meleret ye dah kilat balik:)

Feb 27, 2012, 11:59:00 AM

agak kopak gak duit nk menyetelkan kecacatan ni ek.. hehe

Feb 27, 2012, 12:11:00 PM

@eima

ni last 1st time berganti since beli dulu :)

Feb 27, 2012, 12:12:00 PM

bila kad yg digores bukan kad sendiri mmg selalu rasa macam baru menang hadiah kad gores dan menang.. he..he.. bestnya keta dah berkilat balik..

Feb 27, 2012, 12:13:00 PM

@Aidah

haha...nasib la bukan salah Nini menyebabkan montot TAh tercalar..kalo x,...jenuhla dgr sugar deddy kasik tazkirah!

Feb 27, 2012, 12:13:00 PM

@Kakzakie

maunye tak meleret kak..haha

Feb 27, 2012, 12:14:00 PM

@Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine

ni bukan lagik agak kopak tapi..pasti kopak!!

Feb 27, 2012, 1:32:00 PM

wuiyooo..berkilat bleh buat cermin..hik2

Feb 27, 2012, 2:59:00 PM

kene senyum kelat je le ye.. tak pe walo kelat cam ne pon bontot suda kilat maa.. hehheh..

Post a Comment