Ahli Kelab Kad !!

Feb 26, 2012

Home » » Makcik dobot....

Makcik dobot....






jam baru menunjukkan pukul 8.50pagi...
dikala teman masih bizi menyelesaikan tugasan rumah...
datang la makcik nih buat tawaf keliling kaki teman....



makcik....
teman tau le kamu nak mintak makan..
tapi..
biar le teman abes mengemop dulu...
tepi sikit...tepi....


8 comments

Feb 26, 2012, 9:42:00 AM

haha..bagi makan dulu baru leh ngemop..

Feb 26, 2012, 9:42:00 AM

ehehe..ce mop dia skali..;p

Feb 26, 2012, 9:45:00 AM

udah lapo...terima je lerrr..kikikikki

Feb 26, 2012, 4:43:00 PM

hakhakhak dah penah terjdi kes cenggini kak..
kadang2 bla kami nak lap guna kain,dorg nie pun tlg lapp jugak..main tahan2 kain 2..smpai akma nak tersungkuk pun ade..

Feb 27, 2012, 10:52:00 AM

Nasib baik dia tak tumpang sekaki duduk atas mop tu. Nak cepat makan, suruh dia tolong sekali, Nini.

Feb 27, 2012, 11:09:00 AM

ehhehehheh tomei......dobot nak tolong sama :)

Feb 27, 2012, 12:00:00 PM

hahaha.. die pon nk turut sama berbakti tu.. hehe

Feb 27, 2012, 3:00:00 PM

patot pakai je bulu dobot tu jad mop.. hehehhe..

Post a Comment