Ahli Kelab Kad !!

Feb 8, 2012

Home » , » WordLESS Wednesday

WordLESS Wednesday



















bertahanlah wahai PRINTERku....
"dodoi"kan lah dulu puteri buluh betong nih....
kasik dia lena lama sikit....



13 comments

Feb 8, 2012, 10:10:00 AM

Huk alohh Dobot.. apsal somel sangat ? Pijak kang ..aaaaaa

Feb 8, 2012, 10:12:00 AM

kakakakakak...dobot ada tempat baru....

Feb 8, 2012, 10:45:00 AM

@Suara Kalbu


tak sompek nak pijak dah kene baham kaki kita dek dobot..kahkahkah

Feb 8, 2012, 10:46:00 AM

@syawalsimpsons


dia mmg semua ikut sukahati..

Feb 8, 2012, 10:51:00 AM

dobot nampak printer tu bagaikan katil empuk...lalalala

Feb 8, 2012, 11:07:00 AM

kucing ni ingat die ade share agaknye mase beli printer ni dulu :)

Feb 8, 2012, 11:50:00 AM

@eima

semua pada mata dia empuk..aku pon tak paham

Feb 8, 2012, 11:51:00 AM

@Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine


dobot kan versi gile glamer

Feb 8, 2012, 12:50:00 PM

ni citew miow saya..bulu cam dobot gakk http://mizzmiaizzati.blogspot.com/2012/02/bubu-dalam-kenangan.html

Feb 8, 2012, 2:01:00 PM

Nampak lena sungguh dia. Masih hangat kot printer tu yg syok tidur...

Feb 8, 2012, 6:46:00 PM

Nak tidur mesti cari pot2 best taw. Kalau kat rumah akak, dah lama kena kacau sebab geram tengok, comel sangat.

Feb 9, 2012, 4:17:00 PM

printer ko boleh jadi buai nih.. huhuhu..

Feb 9, 2012, 6:21:00 PM

nk pinjm dobot...sehari pon jdik..hahahaha....carikanlah dobot boipren...dpt anak bg azie satu..hahaha

Post a Comment