Ahli Kelab Kad !!

May 10, 2012

Home » » Awesome!!

Awesome!!






Biografi Muhammad bin Abdullah

terasa kita seperti berada di zaman Rasulullah S.A.W. dan bersama-sama memerangi kaum Quraisy yang menentang ajaran ISLAM...
ketahui dan selami seadanya....
Muhammad itu Pesuruh Allah !!






dan......












 Jangan Bersedih,Jadilah Wanita Yang Paling Bahagia




seriuss BEST sangat buku-buku nih..
jika anda semua BERKEMAMPUAN & BERKEINGINAN membacanya....
ANDA JUGA PATUT MEMILIKINYA......
teman baca pelan-pelan sambil menghayati setiap apa yang ditulis dalam buku nie....
moga teman juga mampu menjadi salah seorang wanita yang paling bahagia di samping keluarga, suami & anak-anak...







.



9 comments

May 10, 2012, 1:39:00 PM

Terpikat jugak akak kat buku no.2 tu. Dahlah akak ni mudah sangat hujan sejak dah tua2 ni. Thanks ya, bagi review sikit. Nanti nak cari jugaklah.

May 10, 2012, 2:08:00 PM

@Aidah duh kak..statement tak boleh tahannn!!..nanti kak ye...nini buat reviewnya pelan2.. :)

tq pada akak yg jugak memperkenalkan buku biografi tu pada nini...tobatt ohsem buku tu!

May 10, 2012, 2:09:00 PM

ALAMAK MMG NAMPAK MENARIK LA BUKU TU...

May 10, 2012, 2:14:00 PM

Melihat tajuk pun dapat di agak keindahannya. Ingin memiliki yg ke2 itu Nini... kalau boleh minggu ini kakak nak cari juga sebab minggu ini anak kakak balik dari asrama mesti pergi kedai buku punya...

May 10, 2012, 3:09:00 PM

review sikit...

May 10, 2012, 4:34:00 PM

teringin nak dptkan buku biografi tuh...

May 10, 2012, 4:59:00 PM

nak kene rembat juge nih.. bape rege??

May 10, 2012, 7:21:00 PM

cik abg hadiahkan ke? ehehe.


serius, nampak menarik...dan tertarik utk dibeli ;))

May 11, 2012, 2:09:00 AM

bku y 1st uwhh zyra pernah tgk...
sepupu nye hantaran...
tp tak try nak bukak laa kan..
da hias lawa2

Post a Comment