Ahli Kelab Kad !!

May 15, 2012

Home » Hadiah buat Umie

Hadiah buat Umie























































CikMat mula bertutur ketika berumur 3 tahun...
~ memang lambat tapi umie terima kekurangan itu seadanya ~
mula meninggalkan pampers ketika berumur 3 tahun 3 bulan...
mula bersekolah pada umur 3 tahun 4 bulan....
dan mula menulis dengan baik walaupon tak sempurna ketika berumur 3 tahun 7 bulan....



walaupon tak kemas...comot...huru-hara..tunggang-terbalik...tapi..
itu yang membuatkan umie tersenyum lebar kerana itulah hasil kerja tangan dari CikMat...
terima kasih CikMat untuk semua kenangan ini....
kenangan untuk umie ketika umie tua nanti....
sob...sob..sob...





14 comments

May 15, 2012, 11:44:00 AM

rajin cik mat..lambat jugak cik mat nak bercakap yee...agaknyer mmg budak laki lambat kot cakap...syawal pon belom boleh cakap lagi...

May 15, 2012, 12:28:00 PM

rajinnya cik mat belajar..:)

May 15, 2012, 12:49:00 PM

xpela..biar lambat..asalkan sempurna...anak aku pun belum pandai cakap sangat lagi...seketul2 je keluar...

May 15, 2012, 1:32:00 PM

bagus cik mat....atia dah 3 tahun 4 bulan....masih belum boleh menulis...

May 15, 2012, 2:58:00 PM

Anak akak Arif pun sama. Dah 3 tahun baru boleh cakap. Akak baru dengar dia mula panggil mama masa umur 3 tahun tu lah. Siap bawak jumpa doktor sebab risau jugak. Lepas tu bawak pulak jumpa sorang ustaz tu. Rupa2nya mmg lambat bercakap. Sekarang ni dia bercakap non stop sampai kena suruh diam pulak.
Cantik jugak tulisan cik mat tu. Bolehlah dibaca. Semoga banyaaaaak lagi kenangan manis Nini bersama2 cik mat untuk disimpan kemas dalam hati.

May 15, 2012, 4:43:00 PM

ada kesungguhan dan kemahuan... itu yg penting!

May 15, 2012, 9:32:00 PM

cayalah cikmat...walaupun tulisan unik tanpa asal boeh baca, hehehehe...

May 16, 2012, 10:54:00 AM

@syawalsimpsons mmg lambat sue tp aku terima kekurangan tu :)

May 16, 2012, 10:54:00 AM

@nur anis ghajin sbb umie rajin pantau!

May 16, 2012, 10:55:00 AM

@O'gosh bila dgr cikmat byk ckp sekarang,aku rasa sayu sgt..sayu sbb tak sangka aku dpt jgk dgr dia bercakap ;)

May 16, 2012, 10:55:00 AM

@Atia Adina xpe Atia...kita belajar pelan2 :)

May 16, 2012, 10:56:00 AM

@Aidah btol kak..bila dgr cikmat byk bercakap & lebih teratur butir percakapannya..selalu boleh buat nini sebak.tak sangka 3 thn nini menanti dia bercakap tu berbaloi..

May 16, 2012, 10:56:00 AM

@miloais milo btol sis...!!

May 16, 2012, 10:57:00 AM

@rzahira hahaha...asal aku paham apa dia tulis kak.

Post a Comment