Ahli Kelab Kad !!

May 1, 2012

Home » » Hari Buruh

Hari Buruh






Selamat Menyambut Hari Buruh buat semua yang bekerja..
termasuklah suri-rumah-tangga yang sentiasa "bekerja" 24jam 7hari seminggu
 demi memastikan segala urusan kitaran hidup seisi rumah berjalan lancar....
nikmatilah hari cuti ini dengan seadanya..
rasanya kalo arini dapur tak berasap,kain tak bersidai,rumah tak bersapu pon..
boss tak marah rasanya sebab....
cuti hari pekerja kan....
ahaks..!!





walaupon orang lain bercuti....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.



mamat ensem berumur 17 + 17 ni bekerja sepenuh masa
(rela terpaksa) pada Hari Buruh...
8pagi arini hingga 12 tengah hari hari Rabu...
aduilaa.....somi sapelah yang ghajin sesangat nih~~






bekerja di hospital kesayangannya sambil dikelilingi..






 sebahagian dayang-dayang penyeri department ER....
wahahahahaaa..ramainye dayangmu wahai somiku!!
semoga mamat ensem & dayang-dayangnya berbahagia menangani pelbagai kerenah pesakit
yang gila-gila punye psiko di hari cuti ini..
teman tak koserrr nak kaco..
baikle duduk rumah lipat kain yang melambak-lambak nih...












6 comments

May 1, 2012, 4:28:00 AM

baru nk ucap selamat bercuti buat nini sekeluarga takpela duk umah rehat2 dgn anak pun best jugak kan...

May 1, 2012, 8:11:00 PM

xpala.berkhidmat utk negara.

May 1, 2012, 10:30:00 PM

Selamat menyambut hari buruh kepada Nini D :-)

May 2, 2012, 8:17:00 AM

Nini,salam. Biarkan aje si mamat hensem tu keje....dah namanya doktor nak buat macam mana.

May 2, 2012, 9:32:00 AM

header tu baru eh? memang lawa.. mana buat :)

May 2, 2012, 11:32:00 AM

InsyaAllah lumayan elaun dan pahala. Sian Nini kena tinggal sorang2 ya. Meh sini datang rumah akak, kita gi jalan2 nak.

Post a Comment