Ahli Kelab Kad !!

May 15, 2012

Home » Edisi Pulangkan lagik..

Edisi Pulangkan lagik..



kejadian petang semalam.....di tepi rumah...
luahan hati dari seekor ayam jantan yang mahukan kemasyhurannya semula 
kepada seekor kucing yang selalu serupa takde perasaan!!

















udah..
lepas ni sapepun tak payah duduk atas atap..
nanti teman suruh arnab aje yang duduk atas atap tu..
puas hati??!!....




.




16 comments

May 15, 2012, 4:37:00 PM

maknanye tiap2 pagi si kucing ne la mengiauwwww kejut kan org kampung ek..hahaha

May 15, 2012, 4:53:00 PM

tak pon suruh tuan tanah je la duduk atas atap tu..kikikki

May 15, 2012, 4:56:00 PM

yang belah ujung lagi satu xde sape nak ke...

May 15, 2012, 5:07:00 PM

Adoih tak bleh tahan la dengan si Dobot nih! Nampak gemilang ja dia duduk atas atap tu haa. Garang plak tu muka masa lalu tepi ayam jantan tu, warghkahkahkah!

May 15, 2012, 5:08:00 PM

Dialog kucing ngan ayam pun boleh tahu, boleh masuk pertandingan mencipta dialog ni...

May 15, 2012, 5:31:00 PM

Kemain ganas bakal monantu den. Hikhik. Akak nampak ayam tu macam terkedu je lah. Kesian...

May 15, 2012, 9:54:00 PM

hahahaha...lawak plus comey..;p

May 16, 2012, 7:17:00 AM

ayam tensen tue pasai meow mana leh panjat tinggi2 rasa tercabar hehehe

May 16, 2012, 10:41:00 AM

@Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine jgn kata berkokok..nk mengioww pon payah makcik tu!

May 16, 2012, 10:41:00 AM

@syawalsimpsons aku panjat reti,..turun tak reti!

May 16, 2012, 10:49:00 AM

@O'gosh tak menarik kot port tu

May 16, 2012, 10:50:00 AM

@Dinas Aldi gemilang,..terbilang..membilang kak..haha

May 16, 2012, 10:50:00 AM

@makchaq ni namanya cari jalan release stresss makchaq :D

May 16, 2012, 10:52:00 AM

@Aidah beserla kak...sape yg tak sakit hati kene jeling dengan diva sekor nih

May 16, 2012, 10:53:00 AM

@Cik Semut... hahaha..meh kita sesama release stress!~

May 16, 2012, 10:53:00 AM

@adyna propa je lebih ni kak..haha

Post a Comment