Ahli Kelab Kad !!

May 3, 2012

Home » » Bermanja..

Bermanja..









payah sungguh nak tengok " adegan panas " macam nih kat rumah..
selalunya dobot cuma nak bermesra macam ni bila CikMat tido atau CikMat takde di rumah....
dan bila sesekali dipeluk oleh cik asbenn macam nih...
barulah teserlah kemanjaan dobot 
yang selama ini terselindung di sebalik wajah bengis & gangster.....
sambil digaruk lehernya..
sambil dia berbunyi "krrooohh...kroohhh..." dan mata terpejam keasyikkan...
ehem!!...sedap sangat ke kene garuk tu?....







16 comments

May 3, 2012, 4:32:00 PM

suke sangat la tu di belai..alahai dobot...

May 3, 2012, 4:35:00 PM

done follow...

May 3, 2012, 4:38:00 PM

mem jeles :p

May 3, 2012, 4:45:00 PM

heheh ke akak jelez kucing akk dok bmesra2 gan husban akk :P

May 3, 2012, 5:27:00 PM

Woit! Gatai jugak Dobot ni tau. Nak garuk dgn boipren orang jugak. Hari tu berpangku dalam kete, hari ni sampai ke bilik tidur??? Panas, panas. Hihihi.

May 3, 2012, 9:41:00 PM

wah...tukar template lagik! nice! buatkan utk aku satu!

May 4, 2012, 8:30:00 AM

kemain lagi.... pesal dobot suka cikmat seb baik la cik mat tade astma kan...klu jenuh

May 4, 2012, 9:47:00 AM

@syawalsimpsons mmg suka tp bebaik..kang dia ngap tangan kita blk

May 4, 2012, 9:47:00 AM

@lolipop_oreo tq :) will follow u back asap!

May 4, 2012, 9:48:00 AM

@Lulu Caldina op coss!!!

May 4, 2012, 9:48:00 AM

@ezyra daniel takla jeles sgt..gerammmm aje.

May 4, 2012, 9:48:00 AM

@Aidah ate,nak tunggu atok garukkan lambat sgt..terpaksa la pinjam boypren nini dulu

May 4, 2012, 9:49:00 AM

@rzahira macih kak...aku pong suruh org buatkan.kiki

May 4, 2012, 9:49:00 AM

@eima alhamdulillah,cikmat takde astman..tu yg gigih bela dobot lg

May 4, 2012, 10:35:00 AM

untung la dobot...rugi la ko tuk saat2 garuan tu...sebab bukan ko kat celah ketiak tu..hehe

May 6, 2012, 8:47:00 PM

napo cik puan tak mintak cik asben tolong garu2 leher sekali..hehe

Post a Comment