Ahli Kelab Kad !!

May 30, 2012

Home » , , » The Avengers

The Avengers



cerita nih sepatutnya sebelum pegi Pangkor lagik dah publish..
tapi tau ajelah kan..teman ni surirumah merangkap manager segala hal...
kalo dah kan semua keje teman nak cover..
memang wassalam la nak teringat publish entry nih....




last sekali teman & cik asbenn menjejakkan kaki ke panggung wayang..
seingat teman...time tu bulan Ogos tahun 2008....dan tengok tayangan midnight..
kalo tak salah teman..time tu tengok cerita Wall E.... 
dan ketika itu teman tengah pregnen 7 bulan....
tu ajelah last sekali jalan pegang tangan pegi tengok wayang....



setelah 3 tahun 9 bulan...
teman kembali semula menjejakkan kaki ke panggung wayang...
tapi bukan berdua...sebaliknya....





bertiga bersama budak yang dalam perot dulu.....





muka excited sebelum masuk...pengalaman 1st buat CikMat..
maklumla..sebelum ni panggung wayang kat rumah ajer....




serius lain sangat rasanya....
kalo dulu boleh tengok wayang tanpa gangguan...
sekarang ni tak dapek dah nak merasa macam tu....
CikMat siap reques macam2 dalam panggung...
nak kencing la..nak minum la..
tu blom campur sesi dia main kenyit2 dengan amoi kat seat belakang..
dan yang paling haru sekali...
dia mintak nasi goreng kicap telur dalam panggung!!!
istighfar panjang teman dibuat anak bujang sorang nih....



dan pengakhiran tayangan tu....





anak bujang yang udah pengsan berbekalkan gentelan siku dan
haba panas dari lemak tepu umie dia...
hahahaha....



ada ke peluang kedua nak bawak anak bujang ni pegi tengok wayang lagik?..
ermm.....



.


14 comments

May 30, 2012, 12:13:00 PM

nasi goreng kicap telur satu!!

hehehe,,,

May 30, 2012, 12:31:00 PM

okla tu..aku ni jangankan kata nak g tgk berempat...puas aku bebel nak tgk Avengers, last2 En Dadi belikan tiket tuk aku g tgk...SORANG2 tau...sabo je la...

May 30, 2012, 12:36:00 PM

Kakak lagi nini setelah 15 tahun tidak menonton dek kerana janji dgn anak-anak kalau semua dapat keputusan straight A's (semua tiga-tiga anak) baru boleh. So last year break the record kena pergi. Pergi tonotn apa nak tahu - KL gangster... punyalah bingit..

Kalau boleh tidur macam CikMat agaknya lama dah kakak tidur.

May 30, 2012, 12:47:00 PM

Akak dulu pun camtu gak. Selagi belum keluar anak dari perut, balun tengok wayang. Kadang2 sorang2 je. Bila dah keluar anak, tunggu dia besar dulu baru boleh tengok wayang. Kalau tak, macam cik matlah. Avengers tu pakat2 tengok dia. Hihihi.

May 30, 2012, 1:02:00 PM

avengers terbaik...skrg tgh nak cari cd cetak rompak nyer pulak...hehe

May 30, 2012, 1:25:00 PM

GK pun dah lama tak tengok wayang..aidil kecik lagi baru 8 bulan..bila la nak melangkah ke panggung wayang balik pun tak tau la...

May 30, 2012, 2:22:00 PM

hahahaha...mmg kenangan kan masa tgk wayang berdua/belum ada anak..saya pun lepas ada anak, jaranggggggggg sekali tgk wayang..avengers tu tak tgk lagi!

May 30, 2012, 2:44:00 PM

adehhhh...!~ siap request nasi goreng kicap telur lagi tuh!
ahahahahah

beb - bulan jun - ada madagascar 3...
bleh ada uols bawak cik mat pegi tengok!

May 30, 2012, 2:59:00 PM

ingatkan cikmat netek lagi tadi ... rupanye gentel siku ...

May 30, 2012, 5:23:00 PM

hahahha.. gile kan bawak budak masok panggong..

aku ritu tgk cite kungfu panda pon kejap aje hadapnye.. mase tu hasnaa dlm perot le.. kalo tak mau sume pakat baling botol sebab anak dok melalak kaco org tgk wayang.. huhuhu..

May 30, 2012, 5:43:00 PM

heheheeh comelnyaaa nak nasi goreng kicap..ahah..tp sbr je la yea kak..;p

boleh bw tp kena rasuah suruh duduk diam2 dlm pggung..hihi

May 30, 2012, 8:48:00 PM

hahaha.. yang tak tahan tu siap mintak nasi goreng telur kicap..

psstt: camne lah kalau ai pulak dengan anak2 kat dalam panggung tu agaknya..

May 31, 2012, 8:14:00 AM

alamak...avengers ni belum tengok lagi la...

May 31, 2012, 11:11:00 AM

sy pun lama dh x pegi tgk wyg..
aritu pegi bw si alya asek duk merengek lama lg ke mau abes..
hish, taleh concentrate kite tau..

itulah dh de anak ni pyh sket nk nonton wyg.. tunggu dvd kuo, tgk dvd ajela.. huhuuh

Post a Comment