Ahli Kelab Kad !!

May 30, 2012

Home » » WordLESS Wednesday

WordLESS Wednesday




lagi sekali wordLESS yang tak berapa LESS sangat..




 di kedai nasi kandar tepi jeti Kuala Kedah...






anak arnab
umur : 1 minggu
tali pusat pon ada lagik tu haa..
sape nak pegang,..meh datang rumah teman....
hahahahaha....ada berani ka?




8 comments

May 30, 2012, 9:35:00 AM

anak arnab cute!
klau p taiping,nk p mah akk lah..nak men ngan anak rabbit =)

May 30, 2012, 9:47:00 AM

errkkss.....geli!

May 30, 2012, 10:05:00 AM

Heeee... Nini kakak memang geli tau. Kucing pun kakak geli apa lagi tengok dah macam tikus je.... Nini berani ke?

May 30, 2012, 10:22:00 AM

Arnab ke tu..aku inagt tikus mondok...susu kambing xde ke...hehe

May 30, 2012, 10:33:00 AM

anak tikus warna pink tu pun aku pgg kak ... hehehe

pesal ngan susu lembu tu ......sini pun ade juagl aku je tak lalu nk minum

May 30, 2012, 12:49:00 PM

Macam anak tikus kan. Pink je. Akak dulu banyak gak bela arnab masa kecik. Sekarang ni bela kucing je. Itu pun dah mengah. Esp bab atuk tu. Banyak na songeh nya sejak akhir2 ni.

May 30, 2012, 2:45:00 PM

geli lah nini....
kalo dah ada bulu - besaq skit ok lah nak pegang!

May 31, 2012, 8:15:00 AM

eee macam geli je nak pegang..

ekekee

Post a Comment