Ahli Kelab Kad !!

May 23, 2012

Home » , » WordLESS Wednesday

WordLESS Wednesday




WordLESS yang tak berapa wordLESS sangat........






ehhheeemmmmmmm....!!!!
dari laptop dah tukar ke eee pad......
kemain meriah abang men"swipe" kad hutang ye.....







jangan risau pc gabaks..
dikau tetapppp dihati..
oleh itu,jangan selalu sentapp hoke..


.






12 comments

May 23, 2012, 10:00:00 AM

Wah.. dah ada ipad..Bestnya..

May 23, 2012, 10:11:00 AM

insyallah tak sentap macam dobot...kikikiki.....wahhh canggih manggih sekarang ni...

May 23, 2012, 10:12:00 AM

vavavav pas ni dimana saja asalkan ade bateri boleh online...cewahhh

May 23, 2012, 10:26:00 AM

perhhh dah pasang tablet tu...cer citer sket pasni..:P

May 23, 2012, 11:57:00 AM

eee pad tu bukan teman yang punye...tokey besarrr yang punyer.. :)

May 23, 2012, 11:58:00 AM

Wahhh.. syokk la pas ni.. nak juge!!!!!

May 23, 2012, 12:24:00 PM

Janji je pada laptop gitu tak kan lupa tapi bila dah mudah dgn ipad mesti lama-lama dia akan diabaikan....

May 23, 2012, 12:38:00 PM

baikkkkk punyer!!

May 23, 2012, 12:57:00 PM

wah (^___^)

May 23, 2012, 2:10:00 PM

ipda - kegilaan orang sekarang...

May 23, 2012, 2:52:00 PM

macam macam ada no..
epad, ipad, ipod, tablet, note
tapi yg besaq jugak best.. jelas mata memandang

May 24, 2012, 11:33:00 AM

Tak pelah. Gabak pun gabaklah kan. Dapat jugak bisnes dan berblog.

Post a Comment