Ahli Kelab Kad !!

May 14, 2012

Home » Kebun..

Kebun..



agenda kami petang nie...






 kasut getah ni tobatt berat!
cam nak tertanggal lutut teman rasanya...





melawat tanah kebun kami yang dalam proses dibersihkan....
bukan ber-ekar2 keluasannya tapi cukuplah memadai kemampuan kami..
~ sebelum ni dok tanam hutan ajer..sekarang baru dapat mula dibersihkan ~
banyak modal yang perlu dikeluarkan untuk membersihkan dan
 mengusahakan tanah sekangkang dobot kami nih...
2 tahun kami menunggu dan terus menunggu....
menunggu modal kami cukup untuk mengusahakan tanah ini...



alhamdulillah...
dengan izinNYA beserta usaha keras cik asbenn...



kedatangan surat ini memberikan kami lebih bersemangat mengumpul modal....
syukran...syukran...






18 comments

May 14, 2012, 3:59:00 PM

wahh berbudi pd tanah ade ganjarannya...hebat

May 14, 2012, 4:05:00 PM

Tahniah Nini dan husband... tak rugi berbudi dgn tanah. Akan jadi aset besar itu yg pasti..

May 14, 2012, 4:33:00 PM

terbaik la....tahniah..

May 14, 2012, 4:35:00 PM

ha...surat naik pangkat ke tu....leh tanam sawi banyak nnt senang buat kepek...

May 14, 2012, 6:01:00 PM

Alhamdulillah, Nini dah overtake kebun mak ndak yang sekangkang aruah Tobby

May 14, 2012, 6:45:00 PM

Alhamdulillah! Tumpang seronok! Lepas ni boleh tengok gambaq pokok & hasil kebun pulak :)

May 14, 2012, 7:59:00 PM

Bukan setakat keliling rumah je tapi ada lagi tanah kebun Nini ya. Boleh tanam pokok pisang buat bisnes kerepek pisang pulak. Heheheh. Sekarang ni pisang dah mahal tau. Semoga jadi mem kebun yang berjaya, Nini.

May 14, 2012, 9:16:00 PM

@eima insyaAllah..blom start lagik la

May 14, 2012, 9:17:00 PM

@Kakzakie insyaAllah kak..doakan ye

May 14, 2012, 9:17:00 PM

@syawalsimpsons bukan aku punye..bosss punye :)

May 14, 2012, 9:17:00 PM

@O'gosh tak koserr aku..baik tanam benda lain.gagagaga

May 14, 2012, 9:18:00 PM

@Mak Wardah insyaAllah kak..doakan ye :)

May 14, 2012, 9:18:00 PM

@Dinas Aldi lmbt lg la kak...ni baru bersihkan tanha aje..jauh lg perjalanan ni :)

May 14, 2012, 9:19:00 PM

@Aidah kebun ni luas sgt kak..tak larat nk cabut rumput dia..kiki..insyaAllah kak..doakan kami boleh kak!

May 14, 2012, 10:21:00 PM

Luas tu.. Macam2 boleh tanam...

Big boss nampak macam Puss In Boot pulak.. He he he

May 15, 2012, 11:23:00 AM

iols baru tau ada pepatah baru - sekangkang dobot!
ekekekeke

ada juga harta beb... elok baget diusahakan...

May 16, 2012, 10:58:00 AM

@makchaq hahaha..ada2 saja makcahq ni!

May 16, 2012, 10:59:00 AM

@miloais milo hahahah...sekangkang dobot tu takde dlm kamus..kamus Nini D ajer. :D

Post a Comment