Ahli Kelab Kad !!

May 21, 2012

Home » , » Bawah 12tahun

Bawah 12tahun





 bila tengok gambar nih..
harusle semua orang dah tau yang
bahawasanya permainan nih HANYA untuk kanak-kanak bawah doblas tahun..
konsider yang blom akil baligh lah....



sebagai contohnya...
macam adik bujang yang dalam gambar nih...
memang btol dah dia layak untuk main slide nih....
naik la lapanblas puluh kali pon...
selagi umie & ayah dia larat nak tunggu...
selagi tulah dia ulang turun naik slide nih...
tapi.....kalo kes camni pulak....
camno?....



.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.









giler melampau over excited dapat naik slide!!




nak kata blom akil baligh...
minah yang pakai tudung merah dot dot tu dah siap beranak sekali....
nak kata minah dua orang ni blom cecah dua ploh taun...
beza setaun aje umur diaorg....
tapi nak buat camne..kalo hati dah suka kat benda alah nih...
korang kata la camne pon...
buat muka setepet aje minah dua orang ni bedal naik slide....
janji tido malam nanti tak ngigau semata-mata tak dapat naik slide...
ha..ha..ha..chum!!




.





8 comments

May 21, 2012, 6:04:00 PM

nmpk mcm si emak lak yg over excited...hehe

May 21, 2012, 6:40:00 PM

Kalau slide buat dari simen dan lebar pulak, mana boleh tak naik. Akak yang sebaldi ni pun hukumnya HARUS naik slide tu tau. Hehehe.

May 22, 2012, 9:14:00 AM

bestnya kalu aku dapat join...hehe

May 22, 2012, 10:02:00 AM

aiyoo.. seb bek slide tu diperbuat daripada batu

May 22, 2012, 10:10:00 AM

iols rasa - maknya yg terlebih2 excited kan????

May 22, 2012, 1:22:00 PM

lepas gian nie

May 22, 2012, 1:42:00 PM

nasib baik simen konkrit..kalau yg plastik tu..takut jugak nak slide..kang patah pulak..heheh

May 23, 2012, 8:22:00 AM

hahaha kekadang teringin gak kan layan jer...hehehee

Post a Comment