Ahli Kelab Kad !!

May 25, 2012

Home » » Telinga sape?

Telinga sape?




masa nak menyeberang jalan ke pasar ayam pagi tadik...
teman ternampak.....





baik mengaku cepat...
sape punye anggota badan yang tercicir nih...
pegi cepat kutip balik..... hikhikhik....



macam nak pegang tadik..tapi..
rasa was-was....
ni telinga lembu atau telinga oink-oink...





13 comments

May 25, 2012, 11:52:00 AM

haha..boleh pulak sepah2kan telinga merata-rata

May 25, 2012, 12:03:00 PM

kakakaka....macam cik moo moo pon ada gak tu....alahai...

May 25, 2012, 12:28:00 PM

ish..ngeri menengoknyerr

May 25, 2012, 1:04:00 PM

haha. telinga pun boleh tertinggal. huhuhu. klaka tu memang klaka tapi geli pun ade jugak. ewwww :D

May 25, 2012, 1:20:00 PM

aiyoo mmg betul2 kat atas jalan ke? pengsan! hehe

May 25, 2012, 1:21:00 PM

Kompom pekak seminggu. Harap2 telinga lagi satu boleh pakailah gamaknya. Kalau tak kenalah cik lembu ni pegi sepital pasang hearing aid. Tak pun tuannya kenalah belajar bahasa isyarat. Hihihi.

May 25, 2012, 1:23:00 PM

Takot aku nengok.. was2 juge aku nih.. macam tinge balip baya pon ade..

May 25, 2012, 1:38:00 PM

Cuba bayangkan jumpa telinga orang terlepek kat ata jalan... Ngeri..

May 25, 2012, 1:46:00 PM

Telinga siapalah yg cicir tu Nini. Tn. doktor Nini tak ada ke? Kenapa tak nak tolong jahit balik ke tuan empunya hahaha....

May 25, 2012, 1:49:00 PM

ish...sapelah curik telinga ni lepas tu tercicir..hihi

May 25, 2012, 3:40:00 PM

errkkkkkkkkk!~ iols ngeri la tengok... walopon tak de darah...

May 25, 2012, 4:32:00 PM

hahaha gilo ko nk pgg ... aku tak sanggup

May 26, 2012, 7:11:00 AM

hahahaha, lawak! telinga o telinga,

Post a Comment