Ahli Kelab Kad !!

May 29, 2012

Home » , » InsyaAllah...

InsyaAllah...







5 tahun menanti saat ini....tak tergambar perasaan dalam diri...
seronok..berdebar..gemuruh....ya Allah...
moga semua urusan hari ni dipermudahkanNYA....
masih jauh lagi langkah kami untuk merealisasikan impian hati kami ini.....
ini baru langkah permulaan..
moga kami terus berusaha untuk menjadikannya kenyataan.....




~ insyaAllah,bila impian kami ini hampir menjadi kenyataan..
akan teman kongsikan dengan kalian semua ~...





.




15 comments

May 29, 2012, 12:26:00 PM

suspennye..nak tau gak..apa bendanye tu

May 29, 2012, 12:33:00 PM

Nak ade rumah baru ke yong???

May 29, 2012, 12:34:00 PM

yey~~nk pindah rumah baru.....!

May 29, 2012, 12:35:00 PM

nak tau..nak tau..nak tau...bapak punyer kepochi mak jemah ni..kakakka...moga ap yang di ingini semuanyer tercapai..amiiinnnnn

May 29, 2012, 12:42:00 PM

@Pen Biru sis tunggu ye..lmbt lg sambungan entry ni.

May 29, 2012, 12:42:00 PM

@eda_ej tanah pon xde..atas ape nk aku dirikan rumah? hahahahha

May 29, 2012, 12:42:00 PM

@:::aZiE::: uissshhh....kunci rumah pon takde..aha

May 29, 2012, 12:43:00 PM

@syawalsimpsons mak jemah tunggu ye..lmbt lg sambungan drama nih

May 29, 2012, 12:44:00 PM

Sambung belajar lagi ke Nini? Boleh belajar satu meja dgn CikMat. Tengah tahun banyak IPT swasta sekarang buat enrolment student baru...

May 29, 2012, 2:56:00 PM

lama tak BW.. header dah makin comel.. suka header yg ni...

May 29, 2012, 3:07:00 PM

tertanya2 jugak ni.... apa kah beritanya...

May 29, 2012, 4:25:00 PM

apalah agaknyer kan

makneng follow kamu
jom follow makneng

May 29, 2012, 4:34:00 PM

aku aminkan walaupun tatau amendenya...hehe

May 29, 2012, 4:57:00 PM

nk bukak taska ..kan kan ...hahaha yeay

May 29, 2012, 5:10:00 PM

Adussh! Saspens lak nak tunggu sambungan citer ni. Apa2 pun hajat Nini tu, akak doakan Allah perkenankan. Amin.

Post a Comment