Ahli Kelab Kad !!

May 14, 2012

Home » Kunci kereta

Kunci kereta




puas teman berpusing-pusing dalam rumah..
semata-mata mencari si dia....
selongkar sana..selongkar sini....
tapi..tetap tak jumpa!!




apa yang teman cari?...




kunci kereta....
~ tapi ni contoh ajer,bukan kunci yang sebenar ~...





bila dah penat mencari & berpusing-pusing..
haruslah kene call big boss untuk dapat jalan penyelesaian...


rupa-rupanya....







haihhh.....
apsal la baik hati sangat dok angkut kunci kereta teman tu...






18 comments

May 14, 2012, 10:26:00 AM

hihi..patut la pusing-pusing pun tak jumpa jumpa..

May 14, 2012, 10:41:00 AM

mmg menu yang sedap tu arini..alahai cian jaa...dok umah la kesimpulannyer 1 hari ni...

May 14, 2012, 10:46:00 AM

hahahaa..sia nyanyi yg tak tahan tuh!!

May 14, 2012, 10:55:00 AM

Memang tak akan jumpa pun... buat nasi gorenglah Nini:)

May 14, 2012, 11:09:00 AM

hahaha aku mmg slalu pusing cr kunci klu rumah terbakar kompom hangus tak jumpa2

May 14, 2012, 11:20:00 AM

hahah....tengok gambar kunci tu...teringat kunci kete saya yang dah terputus tak g buat baru lagi ni....heheheh

May 14, 2012, 11:23:00 AM

hahahaha.. masalah mcm ni mmg tension sgt kalo terjadi.. nak2 kalo nak pegi keje dan suami dah pun sampai tmpt kerja :'(

bila tukar header pun tak perasan. punya lah lama tak jenguk sini

May 14, 2012, 1:50:00 PM

takpelah boleh dinner kat luar hehe...

May 14, 2012, 8:03:00 PM

Biasa lah tu. Husband akak pun sama. Ada sekali tu diangkutnya kunci rumah yang akak punya tu sekali dgn kunci dia dalam poket. Macam nak kurung akak pulak. Nasib baik dia sedar dan pusing balik. Haru betul.

May 14, 2012, 9:20:00 PM

@nur anis itula pasal..sampai berpeluh2 cari kunci

May 14, 2012, 9:20:00 PM

@syawalsimpsons aku keledah peti ais,..nasib jumpa lala 1 plastik..

May 14, 2012, 9:21:00 PM

@:: Mrs.Eady :: hahaha....kekononnye amik mood sis.

May 14, 2012, 9:21:00 PM

@Kakzakie nasib baik dlm peti ais ada lala kak..masak lala berlada la jawabnya

May 14, 2012, 9:21:00 PM

@eima huisshh...mmg jenuh!

May 14, 2012, 9:22:00 PM

@Atia kiki..ada jgk jasa entry saya nih..cpt g ganti!

May 14, 2012, 9:23:00 PM

@mekchu camne nk perasan kalo mekchu tengah mabuks kepayang...btol mekchu.teman udah berapa kali terkunci dlm umah gara2 laki bawak kunci umah g keje..kunci spare pon dia angkut!!

May 14, 2012, 9:24:00 PM

@Hanis MY muahahahhaa...pasti!

May 14, 2012, 9:25:00 PM

@Aidah mujur boleh patah balik kak..kalo dgn cik abg tu,..pakat melopong la nini depan pintu grill..sidai aje kain kat atas sofa.baru puas hati! hahahhaa

Post a Comment