Ahli Kelab Kad !!

May 11, 2012

Home » kami dulu & kami kini

kami dulu & kami kini




kami dulu...
masa nih masih malu-malu segan...
al-maklumla..time berkenalan dulu duduk jauh-jauh..
sorang Kuala Terengganu..sorang Kolumpo..
jangan kata dating,..nak bergesel bahu pon dalam mimpi ajelah....
penyudahnya time kawen..
baru suh posing peluk bahu pon badan dah kejang semacam!!!




majlis sebelah perempuan..
muka pengantin perempuan pucat??...
well..beliau sedang mengalami keadaan "bendera berkibar"
~ bolehh pulak bendera berkibar beberapa menet sebelum majlis akad nikah... ~
giler cengkung muka pengantin lelaki!!



seminggu selepas majlis di rumah pengantin perempuan..




resepsi menyambut menantu di rumah pengantin lelaki...
muka pengantin perempuan berseri?!...
oh..itu teknik mekap selain nak bagitau bendera dah abes berkibar..
hakhakhak....
 still lg keras especially bila fotographer suruh rapat badan camni..
menggigil lutut ko!!!  tarik napas...hembussss...




kami sekarang............








 dari berdua....dah jadi bertiga..
alhamdulillah....syukur...
namun kami masih bekerja kerass untuk menambah askar tapi belum rezeki kami....





 sifat segan tu dah banyak kurangnya.....
tapi.....




digantikan pulak dengan sikap sengal sesama sendiri....
I picit lemak U...U picit lemak I...
dan teman berjaya men"transform" lelaki ini dari kurang bercakap menjadi mau bercakap...
tapi,..dengan teman ajelah dia banyak cakap!!




walaupon macam tu....




kami masih lagi segan sesama sendiri dalam mengekspresikan perasaan kami...
~ bayangkanlah..nak mintak peluk tangan pon still malu2 ~
kami masih segan untuk bertenung mata lama-lama sesama sendiri...
ah..susahnya nak teman huraikan..
tapi yang pasti...
kami bahagia dengan sikap malu & segan ni kerana kami dapat merasai manisnya erti bahagia walaupon kami masih lagi malu-malu...





15 comments

May 11, 2012, 12:24:00 PM

eeee...comel n romantik lah akak berdua!suka awok tengok =)
hope bahagia sampai ke syurga..aaminn (^_*)

May 11, 2012, 12:29:00 PM

comel je entry ni..

May 11, 2012, 1:55:00 PM

Best baca n3 ni...tapikan n3 akak ngan Nini hari ni ada unsur2 S_x ckit2kan...

May 11, 2012, 2:26:00 PM

sweetnya ka..huhu...semoga kekal bahagia..:)

May 11, 2012, 2:43:00 PM

takpe..keras2 pon sengal2 je dua2...stilll cuit miut gitu....kui..kui..kui

May 11, 2012, 2:56:00 PM

aku dari dulu sampai skarang malu.. sambil tangan di dada mata ke atas.. hehehhe..

May 11, 2012, 3:11:00 PM

jeles nye tgk
hehe nie laa nikmat owg da kawen kan.. :)
tp zyra muda ag laa hehe tak lehh kawen!

May 11, 2012, 3:14:00 PM

2 kali akak baca n3 ni. Sebab manisnya isi macam buah masak ranum tu. Lagi baca lagi akak tertanya2, camana Nini jumpa dgn buah hati ni? Sama belajar ke?
Semoga kalian bahagia hingga ke syurga ya, dik. Akak doakan di hari jumaat ni agar Allah bagi rezeki lagi utk Nini dan suami tambah lagi adik2 untuk Cik Mat. Amin.

May 11, 2012, 3:54:00 PM

sweet jekorg ni .. kembang kuncup hatia ku baca ..... comey

May 11, 2012, 3:59:00 PM

sependapat dengan aizamia3. Entri ni sweet dan comel

May 11, 2012, 9:01:00 PM

Takpa, malu2 tu la yg buat boleh tahan lama bahagianya, insyaallah. Suka tengok Nini, hubby & CikMat. Semoga bahagia selalu & semoga dapat tambah askar, aminnn!

May 12, 2012, 12:42:00 AM

semoga bahagia sampai syurga..

aku dtg baca entri ko secara marathon.. mana chatbox weh?takde ke aku x jumpa

May 12, 2012, 10:23:00 AM

Malu tapi mahu...
dulu senyum sikit-sikit
sekarang dan boleh lebar-lebar
dulu en abang cengkung je
sekarang dah montel sikit
dulu berdua
sekarang bertiga

Tahniah dari kakak - moga berkekalan dan tambah ahli lagi CikMat dah besar:)

May 14, 2012, 11:42:00 AM

alolo sweetnya :P

May 14, 2012, 9:30:00 PM

terima kasih atas doa semua..doakan kami berjaya mengharungi segala dugaan hidup ni,InsyaAllah.doa kalian kami hargai.

Post a Comment