Ahli Kelab Kad !!

Jul 31, 2011

Home » » Santapan istimewa menyambut kedatangan Ramadhan

Santapan istimewa menyambut kedatangan Ramadhan

perasaan teruja menanti bulan Ramadhan memang tak terbendung dalam diri teman...
azam taun nih...
nak puasa penuh tanpa ponteng!!!....
kibaran bendera Korea..
( ooo...yeah!! )
InsyaAllah tak muncul untuk puasa kali nih...
harap jugak..
moga teman diberikan kesihatan yang baik....
takmo dah tekak berdarah macam puasa taun lepas...



dek kerana perasaan teruja nih
semalam....
teman dengan senang hati menjamu tetamu yang datang dengan...


nasi ayam...


bertuah la pada kengkawan yang datang menziarah teman di Taiping semalam..
Alhamdulillah...
ramai tetamu yang datang rumah teman semalam....
teman penuhkan perut korang dengan hidangan mabeles nih...
cik asbenn jugak happy..
sebab hajatnya nak makan nasi ayam sebelum puasa dah tercapai...



untuk santapan hari nih....


kari daging dah selamat di masak....


untuk nak makan kari daging ni pulak...
teman padankan dengan....


roti jala yang macam2 rupa...
stendetla..
tukang masak main bedal aje sumernye....


jadi,..
bersantap roti jala cicah kari dagingle teman arini...
sesapa yang nak join makan roti jala...
meh jemput meh....
meh kita sesama menyambut Ramadhan dengan makan beramai-ramai....
berkat ko!!



Selamat menyambut Ramadhan Al-Mubarak semua....




5 comments

Jul 31, 2011, 1:49:00 PM

uish..betul betul megakhiri zaman makan disebelah siang nie..heeee..macam sedap je nasi ayam toh..heeee

Jul 31, 2011, 1:49:00 PM

aku nak mkn nasik ayam time raye buleh?? hhehehe..

Jul 31, 2011, 8:01:00 PM

dear nak resepi roti jala via email eh.. :)

Aug 1, 2011, 9:43:00 AM

huish...sedap nampaknya tu...

Aug 1, 2011, 10:27:00 AM

lulu : baekk!!

Post a Comment