Ahli Kelab Kad !!

Jul 10, 2011

Home » , » Maaf rakan-rakan..

Maaf rakan-rakan..

kalo teman turutkan keinginan hati...
dari pagi tadik lagik teman dah mula "berkarya"..
kalo boleh...
nak buat ber"part-part" cerita kenduri nih....
gile ah..dah macam nak buat drama Nora Elena..
hehehehehe.....



tapi..
apakan daya..
teman jugak manusia biasa...
( walaupon selalu rasa diri nih PowerRangers )
walau sekuat mana teman paksa diri...
tapi..
kalo level energy dah sampai bawah takat beku...
memang tak boleh nak buat apa lansung..
jangan kata nak kemas rumah...
nak makan pon malas.....
bukan aje tangan tak terdaya nak menyuap..
mulut pon malas nak menganga...



i'm just......

tahap ke"lelah"an berkenduri masih blom dapat dibendung...
sakit tumit belom pon lagik kebah...
sebaliknya kebas!!!!
( habuan berdiri lama..berjalan sepanjang persiapan & waktu kenduri )


maaf kawan-kawan...
tertunda lagik sesi teman menulih dalam blog....
moga cepatlah "recover" semua ke"lelah"an nih...
sakit mata tengok kain baju tak berlipat dah 2 bakul...
hasil "bercuti" membasuh baju 5 hari....




untuk tidak menghampakan kawan-kawan...
meh la teman upload sekeping gambar...
untuk tatapan semua....

beginilah indah berserinya rumah orang tua teman pada hari kejadian kenduri
purple putih......



till then....




7 comments

Jul 10, 2011, 11:18:00 PM

rehat dulu dear ;)

Jul 10, 2011, 11:44:00 PM

cantik nya khemahhhh :) pepell laahh. iloikeeee. takpe, kami maafkan. teehee :D

Jul 11, 2011, 9:05:00 AM

tenaga tu nak pakai lama lagi..

berehatlah.. nanti2 update k..

cantik purple putih..

Jul 11, 2011, 10:06:00 AM

REST DULU NINI..AMIK AURA BALIK..KALU MOOD DAH KELAUT.. TAK TERDAYA JARI JEMARI NIE ;)

Jul 12, 2011, 2:30:00 PM

wow! sgt shanterk purple itewwwwww.....i like!

Jul 12, 2011, 4:09:00 PM

wah3!! puple+putih=nice~.. dah dua bakul?.. mintak tolong dobot la... hehehe~

Jul 13, 2011, 5:58:00 PM

aku baru sempat ari ni beblog.. godek2 mane yang patot.. huhuhu..

Post a Comment