Ahli Kelab Kad !!

Jul 4, 2011

Home » » CikKaki a.k.a. noks

CikKaki a.k.a. noks

tengah hari tadik...
masa teman view blog nih...
still boleh lagik...


tapi.....




sekejap ni tadik try bukak...
dah tak boleh...
nampaknya...
cikKaki btol2 privatekan blog dia...
huk..huk..huk..


moga cepat la cikKaki me"release"kan semua blog beliau...
seronok dapat baca blog cikKaki...
yang tak lokek dengan informasi tempat beliau melancong dalam negeri....


noks...
cepatla baik "sentap" hati ko...
aku rindu nak baca blog pink ko....
bersabarlah noks....
orang lain memang tak senang tengok insan lain bahagia...
doa noks...doa...
itu senjata kita sebagai umat Islam yang paling kuat....
InsyaAllah....



aku rindu nak tengok gambar ko posing ala-ala sengal
 & ala-ala adik Tyra Banks...




* noks...
aku rembat gambar ko dalam muka tembok buku...





2 comments

Jul 4, 2011, 5:01:00 PM

nok... ko buat aku nangis!

xperlah...
aku rehat kejap jer nok...
blog KAKIKUSUKABERJALAN tu kan dah separuh jiwa aku dah...

nway, thanks for support nok!
peluk ketat2!!!

Lobiu nok...

Jul 4, 2011, 5:37:00 PM

mekchu tawaf kali ke berapa ntah hari ni.. dah kol 5.30 baru lah dibenarkan untuk mengomen..s engal!!!

noks ina.. mengapa kamoooooo?

Post a Comment