Ahli Kelab Kad !!

Jul 6, 2011

Home » , » The Night Baker

The Night Baker

terpengaruh dengan entry mekchu pasal apam dot dot nih....

apam dot dot...


terus teman rogers tokey apam order 300biji untuk majlis akad nikah adik teman Jumaat nih....
dan malam tadik....
apam ni telah pon selamat sampai di tangan teman...
tokey apam siap hantar sampai depan pintu rumah ko!!!!
F.O.C. aje delivery chargersnye.....
suke...suke...suke..!!!!!!


 apam dot dot purple...
300 biji semuanya...


 yang ni tokey kasik free.....
selamat "lenyap" dah semuanya masuk perut....
mekchu,....
filling bluberi memang best!!!!!


cuppies red velvet ni ...
masa dapat semalam...
memang penuh...
tapi pagi nih...
cuma tinggal dua ketul aje...
malam tadik teman dah "kenduri" dengan jenjiran....
sharing is caring kan....


red velvet cupkek...
serius tak menghampakan rasanya!...



untuk sebarang pertanyaan yang macam2...
boleh la roger tokey apam dot-dot yang kecik molek nih.....



last sekali...
untuk tatapan mekchu & kengkawan semua....







Kak Anna yang sangat kiut...
kecik molek aje orangnya...
bila teman peluk dia..
terasa macam teman ni The Hulk..
huhuhuhuhuh.....







6 comments

Jul 6, 2011, 10:08:00 AM

agak2 simpan dlm fridge bole tahan bape lama tu?


kak anna tu dok mana,? (mana la tahu, kendian den nak tempah ke hape...)

Jul 6, 2011, 10:09:00 AM

sedap kan red velvet...tp kalo sy yg buat uish....dugaan tul

Jul 6, 2011, 11:06:00 AM

weh.. simpan utk aku skit.. macam sedap je.. hehhehe.

Jul 6, 2011, 11:17:00 AM

kak najwa : kalo simpan peti ais..seminggu pon bleh tahan...Kak Anna tu duk penang ajer.. :)

Kak Nora : seyes sedap!!


eda : op coz la ko dpt mkn nnti :D

Jul 6, 2011, 11:26:00 AM

sana sinun duk sbut pasal apam dotdot

nak kena beli pengukus la pasni :)

Jul 6, 2011, 12:20:00 PM

anna dah bg tau ko akan buat entry nak sakitkan hati mekchu.. hahahha..

mmg jeles.. dan sedang ber jeles...

Post a Comment