Ahli Kelab Kad !!

Jul 6, 2011

Home » , , , , » Balik kampung...

Balik kampung...

Teman akan bergerak balik kampung kejap lagik...
adik teman udah pon bergerak naik bas dari Cameron Highlands...
janjinya nanti..
kami berjumpa di tol Simpang Pulai....


TAH akan tinggal untuk berbakti kepada cik asbenn...
mahap sayang...
bukan tak mo bawak ko menemani teman balik kampung...
tapi.....


sob...sob....


teman ada BANYAK sangat barang nak dibawak balik...!!!!!!



teman berbakti pada TAH semalam...
polish kasik berkilat.....
Cik Mat??
dia basuh beskal dia...


bukan TAH aje yang teman tinggalkan....



buah hati yang ni jugak teman tinggalkan....
amanah telah diberi pada Cik Nor untuk memantau aktiviti makcik nih...
jangan sakan sangat berdating dobot....



gambar mereka semalam sebelum masuk porch masing-masing.....



buat ke"chenta"an teman nih...



jaga diri leklok...
tido lena-lena...
rasa-rasa rindu..pluk aje dobot tu ha.....
kain baju D sumer Nini dah angkut..
Jumaat nanti D tinggal angkut badan ajer....
baju untuk pakai pagi Jumaat tu sumer Nini dah siapkan kat atas katil...
tengok-tengokkan dobot...
kalo dah pukul 10 mlm, dia tak balik lg..D tolong la panggil dia balik...



jgn rindu Nini banyak2...
abes botak bulu mata Nini kang sbb asyik gugur!!
doakan perjalanan Nini selamat ye..
jangan riso,..xde nye Nini kasik calar AGS tuh...

last sekali....
bak kata Cik Mat...
habbiu ayah!!!
( i lebiu ayah!! )








12 comments

Jul 6, 2011, 12:08:00 PM

selamba jer dobot duduk atas kotak tu.. mcm nak ikut jer dia... ekeke, nini, take care.. jgn racing macam makbed yer..

Jul 6, 2011, 12:18:00 PM

2 hari je dik non oiiii... mcm2 pesanan dia tnggalkan.. hahaha.. apam polkadot jgn lupa lak..

Jul 6, 2011, 12:24:00 PM

lulu : hehehe..tenkiu :)

mekchu : kata "chenta" :D

Jul 6, 2011, 12:36:00 PM

ko balik sorang je? bawak keta beso? huyoh...

Jul 6, 2011, 2:15:00 PM

emy bwk keta gedabak tu ke? cayalah! haha....


sori yer, den tak dapek gi kenduri adik. skrg ni nak turun rumah pun dah macam penat ;)


anyway, selamat berkenduri kendara. moga semuanya berjalan lancar...

Jul 6, 2011, 2:47:00 PM

bebaik ko bawak balik telo tu.. kang tak sampai telok anson udah pecah plak..

take care my pren.. bebaik drive..

Jul 6, 2011, 7:38:00 PM

eh lama xfollow nie, balik kampung ada ape nie? cam sume barang kat rumah angkat gi kampung je hehe...

Jul 6, 2011, 8:13:00 PM

RRB : laling..weekend ni my sister wedding

Jul 7, 2011, 8:03:00 AM

yang, kopot baru jekkk abis malam semalam.hehehehhe

Jul 7, 2011, 10:54:00 PM

huhuhu kemain byk pesanan ko

Jul 9, 2011, 12:05:00 PM

nini..

balik kg ke mana?

Jul 9, 2011, 4:03:00 PM

lama tak menjenguk Di sini.. Saya sudah jadi Puan Astina.. TAH ler, sile panggil cik Astina..best tol balik kampung time ni.. riot kat Kl.. dun like!

Post a Comment