Ahli Kelab Kad !!

Jul 1, 2011

Home » » Ikan atau emas nih??...

Ikan atau emas nih??...

Cik asbenn keje 24jam arini...
jadi..
berdua dengan cik Mat la teman men"tawaf" ekonsep petang tadik...
apa buat tawaf ekonsep?..
dah takde keje lain?...
hahahahahaha....
stendetla...
nak tambah koleksi pelembut kain kat rumah teman..


~ hasil rembatan kencang arini ~
Daia softener....


payah wei nak cari daia punye softener avocado...
gile cepat abes...
ni pon tadik ada 2 aje..
ala..bukan mahal pon...
RM4.99 aje sepeket beso nih...


sebelum keluar jumpe cashier...
singgah kejap kat tempat ikan...
ternampak ikan siakap....
korang tau kan camne rupa ikan siakap??..



 kalo tak tau...
memang patut kene cubit dengan Cik Mat....



tergerak hati cam nak beli..
cik asbenn suka makan ikan siakap...
dapat pulak kalo...


 buat masak 3 rasa...
perghh....
tu time kim salam ajelah pada DIET...



tapi....
bila tengok kat papan harga tuh...


v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v






RM21.90 sekilo !!!!!!





gilo apo!!!!
ni ikan atau emas nih??!!...
takkan la harga emas naik..harga ikan siakap pon naik??...
harga paling mahal teman pernah tengok kat Taiping nih...
sekilo dalam RM14.90 ajer....



ni dah sampai RM21.90 sekilo....
apa ke halnye mahal sangat nih??!!!....
lumpuh semangat weh nak beli....



agak-agak korang...
kalo orang meniaga kedai tuh...
camne la dia nak jual pada kastemer kalo ikan aje dah cenggini mahalnye...
blom lagik campur lauk-lauk lain...



cuba korang bayangkan....
kalo cenggini harga ikan siakap...
munasabah tak kalo untuk 2 orang makan...
order ikan siakap 3 rasa..
kailan ikan masin...
telo dadar...
sambal belacan..ulam timun..
nasi putih 2...
air sirap & air limau ais...
total harga dah RM50 lebih !!!!



camne nak jimat cenggini??!!!!!......



**  baru aje minggu lepas teman makan kat cherry korner dengan cik asbenn (balik dari ziarah makbed)..
order siakap 3 rasa..
sup ayam..
telo dadar..
sambal belacan..ulam timun..
kangkung goreng belacan..
nasi goreng pattaya utk Cik Mat...
fresh oren 2..ais kosong 1..
nasi putih 3...

baru kene rm41.90


maybe time tu harga ikan blom naik lagik kot...



3 comments

Jul 1, 2011, 10:28:00 PM

hoho..mhlnya...beli tmpt lain je...hehe...singgah sini..:):)

Jul 1, 2011, 11:31:00 PM

kalo mahal cam tu tak payah le beli.. byk lagi ikan lain boleh makan..

Jul 2, 2011, 11:04:00 AM

best kew daia avocado?

Post a Comment