Ahli Kelab Kad !!

Jul 24, 2011

Home » , » Channel 711 vs channel 613

Channel 711 vs channel 613

bila sekali sekala gaban mengganas..
adalah sangat HUDUH sekali..
dimana...
kuasa "sakti" telah disalah-gunakan untuk kepentingan diri sendiri...
hahahahahahaha


korang paham tak cerita nih?..
tak paham...
hakhakhak.....
petang tadik..
berlaku sesi "perang" diantara.....



 2 geng TAH nih....



punca perang?...
stendetla....
berperang channel tv...
yang pakai spek nak tengok Grey's Anatomy -ulangan- sebab tak sempat tengok hari Selasa aritu..
yang budak kecik tu pulak...
nak tengok MickeyMouse ClubHouse yang dah berpuluh juta kali tengok siaran ulangannya....



cara berperang?....
senang ajer....
berperang secara mental & emosi....
bila dah letih berperang...
mestila ada yang menang..
ada yang kalah.....


pasukan lawan yang nangeh tonggeng2 kononnya cara "terbaekk" untuk dapatkan simpati....
lagipon..
time ni pasukan lawan memang dah kalah pon...



malangnya.....


 minah nih...
tetap dengan pendiriannya...
nak tengok channel 711, Grey's Anatomy...
hahahahahaha
gile kejam!!!!


akhirnya....


 terpaksala budak ni mengaku kalah sebab tak berjaya dalam peperangan ini....


(^o^)



7 comments

Jul 24, 2011, 11:16:00 PM

hahaha... sorg , boleh la memang,,
kakyong ni 1 lawan 3... kalo tak diikutkan leh pecah dgn lalakan depa...

dah sampai buahtangan dr Cameron tu... mekasih... suka dpt teh stoberi... bau wangi..

Jul 24, 2011, 11:38:00 PM

cian tol cik mat nie..hehehe

Jul 25, 2011, 7:37:00 AM

http://lulu-pages.blogspot.com/2011/07/mega-giveaway-amalina-best.html

Jul 25, 2011, 8:31:00 AM

hahaha.. itu yg mekchu suka bila baca sini.. kelakoooo...

sian dak kecik tu.. kena pasang lg satu piring la nampaknyeee..

Jul 25, 2011, 9:11:00 AM

gile kes ni
aku pun slalu menggila pastu Fahim je menang ... hahah

Jul 25, 2011, 10:38:00 AM

wahhh.. ni perang betol2 nih.. kalau ayah die ade agak2 ayag die sokong yg mane??

Jul 25, 2011, 1:25:00 PM

wahhh .. mmg terellah gaban nih. mama kalo berperang channel ngan si Abang, kompem mama kalah. sbb dia gunakan kuasa "menjerit sekuat hati sampai 1 taman bleh dengar". mana bleh tahan... terpaksalah mengalah. kot tak, mama yg kena marah ngan hubby nnt ^_^

Post a Comment