Ahli Kelab Kad !!

Jul 28, 2011

Home » , » sambungan wat happen..

sambungan wat happen..

cenggini ceritanya...
ari Selasa pagi aritu...
AGS tak boleh start tetiba...
padahal petang hari Isnin tu kitaorg rilek aje boleh g ronda-ronda makan angin petang kat Bukit Merah..
tup-tup..
ari Selasa dah mogok tak boleh start...
haruslah cik asbenn buat kening berkedut cam nak bercantum kedua belah kening dia...
hakhakhak....


jelas kelihatan di dalam gambar...
asisstant "pomen" tengah berusaha gigih menarik kerusi merah dia utk sesama panjat melihat tahap kerosakan AGS..
cheh!!


memula..
"pomen" mengatakan kemungkinan bateri king kong...
tak dapat le teman pastikan kesahihannye..
sebab teman lagikle tak tau....


disebabkan TAH duduk sebelah dalam porch..
harusle "pomen" menjadi The Hulk sekejap..
yelah...
AGS tu bukannye ringan..
teman lagik rela tolak TAH daripada tolak AGS tau...


dikala cik asbenn bizi menolak kereta mengundur...
teman bizi dok snap gambar dia..
hahahahahaha


sebelum ke kedai bengkel kereta...
"pomen" lagik sekali cuba kenalpasti masalah AGS...
at last...
"pomen" besar kata....
mungkin air bateri yang udah kering kontang...
huh??!!!...pulak dah..
penat ajela excersice tolak AGS tadik..
*excersice betul..hahaha*


lepas disiasat dengan lebih mendalam...
pastilah masalahnya adalah air bateri... 


kata cik asbenn...
paras tu ajer air bateri yang tinggal....


sib baikla kat rumah memang ada stok air bateri...
payah-payah sangat takde air bateri..
air teh o sejukk pon ada dalam peti ais...
hahahahahahahah....


ketika kitaorg dok bizi entertain masalah nih...

gini ajer reaksi binatang berbulu nih...
menyampah!!



5 comments

Jul 28, 2011, 4:36:00 PM

haha . comel dialog kucing tu . hehe

Jul 28, 2011, 4:56:00 PM

hahahha.. ko nak tarok air teh perisa stoberi pon buleh.. atenye udah ilang la sakitnye tu ye..

Jul 28, 2011, 5:09:00 PM

belum dapat..ngee

Jul 28, 2011, 5:16:00 PM

hahahaha.. tokeh pomen paling besar ni baru je nak soh check air bateri sbb byk kali dah kena...

pakai bateri kering je laa.. hati pun senang lorrr...

Jul 28, 2011, 6:05:00 PM

pakai air suam je kak... hahahahaha..

Post a Comment