Ahli Kelab Kad !!

Jul 3, 2011

Home » , » Umie...cantik!!

Umie...cantik!!

ari minggu memang hari yang sesuai untuk bersenang -lenang...
atau lebih tepat lagik..
hari memanjakan mata & badan...
memang best!!

malangnya...
arini cik asbenn bertugas...
bukan untuk 2jam...bukan jugak 10 jam tapi 24jam!!!!
haaaaiiissshhh!!!
redhalah wahai hati...


oleh itu,..
acara makan keluarga arini..
dibuat di tempat keje cik asbenn...
menu yang disediakn untuk santapan hari nih....



~ mee sup ~

 santapan mudah & cepat disediakan...


lepas siap masak bagai...
siapkan bekal..kemas dapur..
teman naik bilik atas...
kenela touch up kasik cun sikit...
macam biasa...
bayang-bayang kecik a.k.a. Cik Mat akan ikut...


tengah teman bizi tepek-tepek bedak kat pipi...
buh lipstik sikit....
Cik Mat yang tengah kusyuk tengok gelagat Umie dia nih....
spontan aje sebut....





.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.







"Umie...cantik!!"

sambil mata tak berkelip tengok teman....




Subhanallah....!!
sungguh teman terkedu dengan pernyataan anak kecil nih....
terhenti semua pergerakan teman....
serasa teman...
ni la pertama kali Cik Mat sebut macam nih..
selalunya..
dia takat pandang aje gelagat teman depan cermin...


tetiba sebak rasa dada..
anak kecil ni dah tau apa itu maksud cantik...
terasa hati berbunga dengar pujian ikhlas seorang anak berumur 2tahun 10 bulan buat Umienya...
terus teman pluk cium Cik Mat...


" Cik Mat...
tak kesahla kalo Umie tak cantik..
tak gojes pada mata orang lain...
yang penting...
Umie cantik pada mata Cik Mat & ayah....
cantik budi..cantik pekerti..cantik tutur kata....
itu lagik penting kan..."



Umie yang Cik Mat kata cantik...
(saje kasik beso gambar nie..hakhak )














6 comments

Jul 3, 2011, 4:32:00 PM

terliur tgk mee sup . hehe

Jul 3, 2011, 4:47:00 PM

memang cantik......

Jul 3, 2011, 4:58:00 PM

buleh join contest 'aku dan payung' ni.. hehehhe..

Jul 3, 2011, 6:18:00 PM

cantik aper... memang best entri ni...:D:D

Jul 3, 2011, 9:33:00 PM

lepas cik mat puji..tetiba umie dia terus berposing dalam hujan, kehkeh...

Jul 3, 2011, 9:40:00 PM

memang cantik..hehe

Post a Comment