Ahli Kelab Kad !!

Jul 5, 2011

Home » » Tenkiu...tenkiu...

Tenkiu...tenkiu...

kalo korang perasan....
ada "benda" baru bertempek kat sidebar blog teman arini....
berkelip-kelip gitu....
heheheheheheheheheh....


amenda bendanya tuh....
jeng...jeng....






banner blog...




kalo tunggu teman yang membuatnya sendiri...
memang sampai tumbuh tanduk la kat telinga dobot tuh....
sedangkan nak buh shoutbox tepi pon sampai nak jahanam mouse teman kerjakan..
hakhakhak...
(mengaku ajelah awak tu buta IT Nini oooiii... )


terima kasih daun keladi buat "teman tapi mesra" yang baik hati....
time kasih sbb rela diri buatkan banner blog teman....
blog picisan yang tak glamer nih...
lainla kalo blog "teman tapi mesra" tuh...
follower aje dah cecah 2xxx orang....
bukan setakat Abg Ben10 aje kenal dia...
Ujang pon kenal blog biru nih!!!



apepun...
tenkiu ye darling....
tenkiu jugak sbb sudi buh banner blog teman ni dalam blog kamu yang serba biru tuh....
merasa jugak blog "kokak" nih ada banner...
moga kamu terus bersemangat untuk menulih berita2 sensasi....
go Chelsea!!
i LIKE !!!!!!
hug & kissess



5 comments

Jul 5, 2011, 11:56:00 AM

ooo, kalau macam tu, nini pun geng dengan mira.. tak kuasa nak buat bende2 cam gini.. tak pandai.. lepas tu malas nak belajar :p

Jul 5, 2011, 12:03:00 PM

canteeeeekkkkk sgt...

Jul 5, 2011, 12:05:00 PM

wahhh cerainya blog ko nini ....girlish gitu

Jul 5, 2011, 12:59:00 PM

semangat!!!! yeay!!!

Jul 5, 2011, 2:36:00 PM

:)... eh betul ke puas hati ni.. ke nak lulu buatkan lagi??

Post a Comment