Ahli Kelab Kad !!

Jul 19, 2011

Home » , » Private time...

Private time...

bila dobot masuk bilik air....








haruslah teman kene pandang dari jauh aje kan...
kalo teman amik gambar dia berdepan...
kompem dia keluar balik dari bilik air tuh....


lepas semua "hajat" dah lepas....


harus maintain muka "bongkak" semula.....


btw,...

bunga rose teman masih segar bugar lagik...


apsal 3 kuntum aje?..
yang lain mana?


yang lain udah teman gantung dalam bilik atas untuk kasik kering...
gantung betul2 tepi cermin meja solek....
~ bajet romantik la kunon ~




7 comments

Jul 19, 2011, 1:28:00 PM

comei nye dobot ko nih.. teringat katkucing aku.. aku terpaksa merelakan beliau pergi sebab anak2ku asthma

Jul 19, 2011, 1:53:00 PM

huk..mike pun jgn la kejam beno..kasi la dia feeling miling nak membuang tu..ce try ko buang sambil dia nengok ko...haha..akak selamber je..hahaha

Jul 19, 2011, 2:20:00 PM

brp harga bunga kat CH? kat kundasang (Gunung Kinabalu), dalam 7-8 kuntum dalam RM15-RM18 boleh dapat.. lepas tu colourful.. geram tengok kan?

Jul 19, 2011, 2:26:00 PM

ayoyo....pandai lak dia mengHAJAT kat toilet....

Jul 19, 2011, 2:33:00 PM

bila dah kering bau die...huhu aku tak suka ... hehehe

dobot tak berak kat pasir kucen tu ek ....bagus la die ... mmg tak penah berak tmpt lain ke

Jul 19, 2011, 2:41:00 PM

kak nora : ko mmg hati kering kak..haha

lulu : 12kuntum 5hengget sajer ;)

eima : tak sempat kering aku simbah dah dulu

Jul 19, 2011, 8:32:00 PM

bagusnye dobot.. perlukah aku mencari pakwe untuknye??? kat umah mil aku byk.. hehehhe..

Post a Comment