Ahli Kelab Kad !!

Jul 12, 2011

Home » » Wedding Journal Pt 1

Wedding Journal Pt 1

Salam noks sekalian!!!!!.....
rindu giles dengan korang weh...
walaupon jari jemari tak larat nak menulih blog...
teman tetap tak lupa nak kunjung singgah kat blog korang sepanjang teman berCUTI menulih....
ke"lelah"an berkenduri masih lagik dalam tempoh recover...
time tido pon masih lagik tunggang terbalik....
** gile ko..4-5 hari asyik tido pukul 2-3pagi..
mata masih blom betul lagik timming tido **
koleksi baju dah lipat jugak masih lagik menimbun untuk di-simpan...


setakat nih....
2 orang hero teman tu dah tumbang...
si ayah dah start demam & batuk..
(sakan berjelom kepala dgn air malam tadik)
Cik Mat pulak dah start batuk & selesema....
 teman??
Alhamdulillah...
masih lagik gagah berdiri walaupon betis sakit....
hahahahahahhha....
jangan risau hero-heroku...
PowerRangers Merah masih gagah lagik!!


seperti yang sedia maklum..
teman balik kampung hari Rabu,6 Julai
singgah di Simpang Pulai untuk jemput adik teman yang no.3
pehtu sesama la bergerak balik kampung...
memandangkan aritu banyak barang yang teman bawak...

teman mengklasifikasikan diri sebagai membawa kenderaan "berat"....
jadi...
tahap kelajuan yang dibawa pada hari tu cuma....


hahahahaha....
gile ber"chenta" rasanya bawak slow cenggini....
kalo tak mengenangkan "reminder" cik asbenn...
mau teman pecut AGS tuh....
yang...i follow your order key!!...


sampai aje kat kampung....
makan-makan kasik bateri cas kejap...
terus ajer berdesuuuppp buat keje...

"gantung" pelamin...
blom siap sepenuhnya nih....
baru intro...



teman ke "orang kuat" untuk pelamin nih..?..
korang biar betul..
tangan yang berbedung tapi tak berseni nih nak buat...
mau jahanam pelamin ni kang...
teman tukang tengok ajer....
hakhakhakhak...




macam biasa...
 sesi main panjat2 WAJIB ada...
teman pon kompius...
sape sebenarnya yang panjat tangga ni untuk simpan langsir kat dalam almari....
kalo tengok gaya gambar nih...
macam Cik Mat yang beria buat keje...
padahal....
dia yang lagik sakan mengacau opah...



sesi mengemas berjalan sampaila ke pukul....


tobatt ahh....
mata teman yang dah biasa tido pukul 11 - 12 malam nih...
dah berkali-kali nak terkatup..
tapi..
teman kuatkan jugak semangat mata....
siap jamu mata dengan lagu-lagu korea kat tv..
hahahahahah...



kerja terakhir yang teman perlu buat malam tuh sebelum mandi & tido.....

 tolong tempekkan inai untuk bakal pengantin...
ikut hati..
nak aje tempekkan inai kat dahi bakal pengantin...
barule gojess gitu kan...
miahahahahahahahha....



sambil teman ralit buat keje menempek inai...
kesian sangat kat Cik Mat....
dia takmo tido selagi teman tak tido...
dah teman pujuk tido tapi dia takmo...
at last...
dia tertido sambil menunggu teman...

pity him....



orait....
selesai dah part 1..
part 2 bakal menyusul....










1 comment

Jul 13, 2011, 5:57:00 PM

dah dapat adik ipo ko ye.. betambah la ahli kuarge.. =D

Post a Comment