Ahli Kelab Kad !!

Mar 7, 2012

Home » » B is for...

B is for...







sesi pembelajaran bersama guru disiplin...
dapat bertahan buat latihan Maths & English 15minit - 30 minit setiap hari pon...
dah cukup syukur rasanya....
harapnye....
CikMat jugak akan sentiasa cintakan buku pelajaran....
sama seperti ayahnya....
hukhukhuk....
sangat kagum dengan itu incik asbenn...
masih sentiasa tekun menghadap buku manual Emergencynya....



antara yang selalu dibaca...
buku yang lagik tebal..ada kat sepital..
kalo hempok dobot pakai buku tu..
kompem penyek!!




hoke...
boleh senyum banyak2 kali bila tengok video nih....
~ sedap kan suara emaknya...
suara baru baik sakit tekak ~



10 comments

Mar 7, 2012, 12:59:00 PM

tu dia buku..ala kak..xleh nk dgr..kat opis ni..huuh.

Mar 7, 2012, 1:42:00 PM

hehe...dasat cikgu ni...Insyaallah..cik mat nanti bijak macam ayahnya...(dan sengal cam emaknya....) hakhakhak

Mar 7, 2012, 2:35:00 PM

Gigihnya mak mengajar anak. Akak sekarang ni kalau ajar anak pakai gear auto je sbb memasing dah besar. Masa diorang kecik dulu, akaklah cikgu paling garang sampai terbang melayang buku2. Tapi sekarang dah insaf. Naik pangkat dari guru displin ke ustazah. Hihihi.

Mar 7, 2012, 3:04:00 PM

@nuyui a.k.a miss YUIxpo..blk rumah kang bukak blog akak..kompem boleh dgr :)

Mar 7, 2012, 3:05:00 PM

@O'goshhakhak...cenggitu la harapnya...mmg boleh mereng kalo dia pon sengal mcm haku!

Mar 7, 2012, 3:07:00 PM

@Aidahsetakat ni buku terbang blom lagik..tp takat high pitching volume 3 tu CikMat dah lali...hahah..ate nk buat mcm mana...sore umie dia seakan-akan suara kanak2.tak dengo!

Mar 7, 2012, 4:49:00 PM

Good boy, CikMat!

And dedicated mother, Nini!

:)

Mar 8, 2012, 10:06:00 AM

Auntie sukalah CikMat buat kerja. Mewarna dgn mulut, mata, kepala semua nampak betul sedang concentrate.

Teruskan Nini sebab dia sedang bersemangat betul tu...

Mar 8, 2012, 10:37:00 AM

kuarga aku tk penah hadap buku ...alahai .. nk kena coba la ni

Anonymous
Mar 10, 2012, 2:22:00 AM

smart boy! lagi lagi...- skmyshu3

Post a Comment