Ahli Kelab Kad !!

Mar 13, 2012

Home » » Terkehel...

Terkehel...





korang pernah tengok tak camne kaki ayam terkehel?...
haaaa....tak pernah kan!
ni ha...
teman nak tunjuk gambar....
satu-satunya ayam paling huru-hara yang teman pernah bela....
~ ayam-ayam lain adalah sangat sopan ~..
apsal huru-hara??....
mana tak huru-haranya...
setiap kali teman atau cik asbenn masuk dalam reban ayam nih..
mula lah ayam ni buat histeria...histeria....
berpusing-pusing satu reban ayam...
terpekik - pekik tak tentu hala....
kalo ikut hati..teman sembelih aje ayam ni buat masak gulai..
tapi..tak sampai hati pulak..
penat woo bela dia dari besar separuh tapak tangan sampai sekarang...
hahahahahhaha.....




nama ayam tu sendiri pon hebat...




ayam bulu balik si ayam jantan...
korang tengok..sumbong kemain!!
pandang kamera pon tak sudi...



al-kisahnya...
ayam ni buat stunt camne ntah dalam reban ayam..
ni mesti kes nak tunjuk sape lagik jaguh....
bila teman masuk reban ayam pagi tadik...
tau-tau kaki ayam nih dah tersangkut ke atas..
errmm...mushkil..mushkil....
agaknya disebabkan dah tergantung lama sangat kaki tuh...
otot-otot pun kekejangan...
mau seminggu duduk terjelepok macam tu...
aman sikit reban ayam sementara tunggu kaki ayam bulu balik ni baik..




~ sumber googles ~
ni mesti spesis ayam yang tak payah sikat bulunya....
gile ohsem!!




6 comments

Mar 13, 2012, 3:46:00 PM

cantek bulunye..

sian kaki die.. ko kan bidan.. ko urut2 le kaki die.. kot lepas ni elok balik ke..

Mar 13, 2012, 3:46:00 PM

tu minta perhatian la tu histeria sana sini..kiiikkiki...seb baik dobot tak buat hal camtu..kang mau kena tampo ngan mem beso dier ni..kikikiki

Mar 13, 2012, 4:41:00 PM

pe lagi ek hewan ade ni .. kasi tunjuk abis la ...

ko laki bini mmg pencinta hewan la ... pe jd ngan anak ayam menetas ko tolong tu ??

Mar 13, 2012, 8:39:00 PM

terkejut nini masuk kot.. ingat anak dara mana :)

Mar 13, 2012, 10:25:00 PM

ala siannya kat ayam tu... rajinnya membela..

Mar 14, 2012, 8:47:00 AM

Macam2 hal berlaku kat belakang rumah ya. Dobot lupa buat round ke? Potong gajiii....Hehehe. (lari cepat, takut Dobot marah)

Post a Comment