Ahli Kelab Kad !!

Mar 16, 2012

Home » , » Bunga..

Bunga..





~ latest hiasan di ruang tamu ~



pertama kalinya sepanjang tempoh kami berkahwin...
ruang tamu rumah kami...
dihiasi dengan bunga-bungaan.....
terasa rumah berseri lain dari hari yang lain......
hebat btol penangan bunga....



kata teman pada cik asbenn....
" bila tengok hiasan bunga,..barula terasa aura kat rumah ni ada sorang gegirl..."
ha...ha...ha...haaaccuumm!!!!







17 comments

Mar 16, 2012, 2:55:00 PM

isskk..ingt kucing tu perhiasan nyer :)

Mar 16, 2012, 2:57:00 PM

Kemasnya rumah kamu....

Mar 16, 2012, 3:15:00 PM

harus ade gegel ni.. lagi tambah seri.. =D

Mar 16, 2012, 3:17:00 PM

cantik2....hiasan yan latest tu pon cantik gak...dah macam tabung dah...

Mar 16, 2012, 3:33:00 PM

sibuk je makcik dobot tu

Mar 16, 2012, 3:42:00 PM

@:: Mrs.Eady :: dia tu mmg perhiasan...perhiasan perasaan!

Mar 16, 2012, 3:42:00 PM

@SYANI itu rupa selepas dikemaskan! hahaha

Mar 16, 2012, 3:42:00 PM

@eda_ej mmg dah ada 2 gegirl kan....
aku + dobot = 2. amacam? hahaha

Mar 16, 2012, 3:43:00 PM

@syawalsimpsons haah..tabung berbunyik..meoww!!

Mar 16, 2012, 3:43:00 PM

puan gegirl...ehehe.


mana tahu, aura bunga...aura gegirl junior ;)

Mar 16, 2012, 3:43:00 PM

@Farzlyna Mustafar ko...diakan supervisor channel tv.

Mar 16, 2012, 4:31:00 PM

@~najwa~ ohhh......kemain!!

Mar 16, 2012, 4:40:00 PM

wah semakin berseri rumah dia.. rumah akak letak bunga time raya aje.. he..he..

Mar 16, 2012, 6:05:00 PM

Hehe, itu yang si gebus berkaki empat tu kan gegirl jugak. =P

Mar 16, 2012, 9:55:00 PM

kat rumah ni pun takde bunga.. buat habuk jer tu nini

Mar 17, 2012, 4:11:00 PM

hiasan kucing tuh cantek...hehe

Mar 22, 2012, 7:55:00 AM

Dobot tu bukan gegirl jugak ke? Suruh dia pi kutip bunga liar kat luar tu tiap hari, Nini. Mesti bertambah aura romantis. Hihihi.

Post a Comment