Ahli Kelab Kad !!

Mar 30, 2012

Home » » Ce teka lagik....

Ce teka lagik....




ada pulak gambar baru.....
meh lagik lah kita main teka-teka.....


" tanya sama pokok....
apa sebab senget....
jawab pokok CikMat goncang...."




takde syarat yang spesifik...
boleh teka ikut banyak mana incik-incik..mak incik- mak incik semua suko....
janganla ghajin sangat buat entry bagai..
buh aje jawapan kat ruangan komen entry nih ye...



hadiahnya masih sama....


voucher Jusco seploh hengget.....



hari ISNIN, 2 April 2012 pukul doblas tengah hari teman buh jawapan.....


lagik sekali...
makcik tumpang enteprem......











18 comments

Mar 30, 2012, 12:12:00 PM

pokok duit duit?

Mar 30, 2012, 12:22:00 PM

pokok yang foul ni...aiseh..

Mar 30, 2012, 12:39:00 PM

alamak... klu dia cuma dapat tengok daun jee....

jap yee...
alamakk... jahilnya tentang pokok ni...sakit dah kepala nak pikir... heee2x...

Mar 30, 2012, 1:41:00 PM

Akak ni bukan pandai meneka2 ni. Kalau main serkap jarang tu boleh gak. Anak pokok mata kucing kot.

Mar 30, 2012, 2:17:00 PM

makcik, lulu jawab orkid :)

Mar 30, 2012, 2:35:00 PM

SILA TEKA LAGIK.... :)

Mar 30, 2012, 3:07:00 PM

salam,

nak meneke jugak...boleh teka berkali2 ye.....heheh

-pokok bunga ros

-pokok kekwa

-pokok kemboja

-pokok lily

-pokok mangga

-pokok rambutan

Mar 30, 2012, 3:43:00 PM

nak email mak den la gmbr nih nak tanyo dio pokok apo nih...hehe

Mar 30, 2012, 4:54:00 PM

SILA CUBA LAGIK.... :)

Mar 30, 2012, 6:10:00 PM

Isy macam familiar ja pokok tuh tapi dah korek2 dalam kepala tak tau namanya..rugi sungguh nih!

Bantai jalah teka..pokok cermai!

Mar 31, 2012, 9:09:00 AM

pokok daun kari puleyyy..hehehe..

Mar 31, 2012, 1:17:00 PM

Teman nak jawab ... Pokok Durian !!! haha .. :D

Mar 31, 2012, 2:46:00 PM

alamakk....tak tahu pokok apaa...hehehe

Apr 1, 2012, 1:44:00 AM

pokok durian belanda..haha

Apr 1, 2012, 6:00:00 PM

pokok deduit.. pokok setebal.. haha

Apr 1, 2012, 7:16:00 PM

pokok setawar

Apr 2, 2012, 9:50:00 AM

ala, tak kenal pown pokok nie :)

Apr 2, 2012, 11:42:00 AM

Hei Dobot... bagitahulah pokok apa tuan kamu selindung tu?

Pokok petai hahaha....

Post a Comment