Ahli Kelab Kad !!

Mar 8, 2012

Home » » Pulangkan....

Pulangkan....








disuatu pagi yang hening..
hujan masih turun dengan renyai-renyai....
























kami serasi bersamo....
dio sentiaso ado untuk den...



dio panaskan den dikala den kesejokkan...



 dio sentiasa membuatkan den raso hebat bila posing....
ohh...i'm gojess!!
den sayang printer tu mem......







buat Abah angkat den...



meh nyanyi lagu Avril Lavigne "Wish You Were Here"



inilah drama bulan Mac...



10 comments

Mar 8, 2012, 11:09:00 AM

kreatif deay..muehehe, tarik misai dobot..

geram tengok novel2 tu kat situ :)

Mar 8, 2012, 11:17:00 AM

nak terguling aku nengok komik ko nih....hahaha

Mar 8, 2012, 11:35:00 AM

kakakakak...kelakar la dobot berdrama ni..kakakkaka....sobar la dobot yo...

Mar 8, 2012, 12:29:00 PM

@Lulu Caldina geram tngok novel berderet tu eh?..tu pon byk yg dah LOST TERUS sbb dipinjam dek kengkawan time kolej dulu.

Mar 8, 2012, 12:30:00 PM

@O'gosh ini benar-benar buk!!

Mar 8, 2012, 12:30:00 PM

@syawalsimpsons btol weh..mmg dia sedih.haha

Mar 9, 2012, 9:11:00 AM

Drama ni laku masuk TV2 ganti aku budak minang tu. Kahkahkah. Akak nak tuju lagu kat Dobot. Lagu Dimanakan ku cari ganti nyanyian P.Ramlee dgn ucapan Baghang yang lopeh jangan dikonang. Kolak kughuih badan tu kang, tak sokufu lak ngan Milo.

Mar 9, 2012, 10:30:00 AM

pi la dok atas peti es lak dobot.

Mar 9, 2012, 10:45:00 AM

boleh dapat award klu pergi festival drama ni.. he..he.

Mar 9, 2012, 2:21:00 PM

redho aje le dobot.. hehehhe

Post a Comment