Ahli Kelab Kad !!

Mar 28, 2012

Home » » 1tahun 2kali..

1tahun 2kali..





pokok bunga orkid rumah orang lain....
setahun mau ntah berapa kali berbunga.....
siap berjaga..berumah...berbaja bagai....
pokok bunga orkid teman......
~ pakcik teman baik hati kasik pokok orkid..
dengan harapan anak buah dia tunjuk minat belai orkid ~



setahun... 2 kali aje dia berbunga...
tu pon mujurrrrrr cik asbenn tolong bubuhkan baja..
kalo harapkan teman...
silap-silap...
dengan pokok tu pon innalillah....



teman memang tak berapa serasi bab jaga pokok berbunga nih...
lainla kalo suruh jaga pokok daun kari poley ke...
pokok kucai ke...pokok daun selom ke...
tang tu teman memang ghajin tolong siram....



mujurrrrrrlah bunga kat living hall tu bunga tipu..
kalo tak..
tak taulah nasib diaorg macam mana....



bak kata cik asbenn.....
teman nih tak cukup gegurl...
ggrrrrr..........





11 comments

Mar 28, 2012, 4:07:00 PM

comeynye si gebuss =)

Mar 28, 2012, 4:29:00 PM

Kakak lebih kurang dgn Nini. Kakak rajinlah sikiiiit dari Nini sebab kakak suka menanam tapi pokok orkid kakak daun kus semangat banyak... tapi bunga hampeh... geram.

Dobot kalau posing pun pandai nak cari yg ada bunga:)

Mar 28, 2012, 4:33:00 PM

mak papa mifz pandai bela2 bungo nih...

Mar 28, 2012, 4:35:00 PM

Hahaha Nini, nasib baik Dobot bukan bunga...perhiasan hidup aje.

Mar 28, 2012, 5:12:00 PM

Bunga orkid ada jenis2nya yang payah sikit nak berbunga, dik. Tapi sesuailah tu pokok orkid dgn Nini, sama2 rugged. Tapi camana pulak tak cukup gegurl, siap buat potpouri lagi hari tu. Hehehe.

Mar 29, 2012, 9:00:00 AM

hahahha.. aku pon macam tak cukup gegirl.. aku kalo boleh tak yah ade bunge kat rumah pon bagus.. sebenornye maleh nak jage dan tak reti nak jage.. hahhaha..

Mar 29, 2012, 9:10:00 AM

@Khumaera Ismail aka Mariam Ismail Maera,nak pinjam x si gebus tu?

Mar 29, 2012, 9:11:00 AM

@Kakzakie mujur jugak pokok akak banyak daunnye..cer tengok pokok nini tu..udah ala kuning-kuning.haha

Mar 29, 2012, 9:11:00 AM

@Papa Mifz amboi....kelass!

Mar 29, 2012, 9:11:00 AM

@Mak Wardah dia memang suka duduk tepi tv

Mar 29, 2012, 9:12:00 AM

@Aidah tu dikala rajin...kata cik asbenn,still tak cukup gegurl..kejam kan!~

Post a Comment