Ahli Kelab Kad !!

Mar 12, 2012

Home » , » Ensem sangat!!!

Ensem sangat!!!






kalo mekchu terjumpa Abg Hariz yang ensem..
teman pulak terjumpa kucing yang ohsem!!






korang tengok....
kemain pandaiii kucing tu posing...
tak payah disuruh pandai kamera pon...
kondisi kucing ni adalah sangat bersih..
bau syampoo adalah sangat semerbakk...
jangan kata keruping..telinga pon bersih tau...
 sehingga mendorong diri memeluk kucing nih sampai 3kali...
hahaha...hilang ingatan jap!



pegi kenduri kawen..
tapi bukan bergambar dengan pengantin..
sebaliknya..
bergambar dengan kucing jiran sebelahnya..
ensem sangat!!




16 comments

Mar 12, 2012, 10:10:00 AM

pe lagi.. wat menantu suda.

Mar 12, 2012, 10:12:00 AM

pe nama kucing tu? haron aziz kah?

Mar 12, 2012, 10:15:00 AM

@Makbed biar betik?!!...kucing betina tuh..haishh!

Mar 12, 2012, 10:16:00 AM

@mekchu alaa....tak tau nama sbb 'tuan' dia takde dekat sekitar...tanya pada empunya diri tapi,cuma golekan manja aje yg dia kasik...

Mar 12, 2012, 10:16:00 AM

Time ni ko mesti ingat dobot kat umah kan.. hehehe..

Mar 12, 2012, 10:44:00 AM

Kalau dah kata minat kucing, jumpa kucing comel mesti terpikat.... tak payah gambar pengantin pun tak apa sebab dah ralit dgn kucing:)

Mar 12, 2012, 11:06:00 AM

Nini, posing manja gitew. Kesian pengantin, tetamu lebih minat amek gambar dgn kucing

Mar 12, 2012, 12:05:00 PM

mmg ensem ...aku pun pandai tgk kucen ensem gak ...

dulu aku cam ko la abih semua kucen aku peluk cium ...skrg je tidak ..hahah

Mar 12, 2012, 12:58:00 PM

olololo~.. comel je dia.. huhu~..

Mar 12, 2012, 1:14:00 PM

mmg ensem laa..;)

Mar 12, 2012, 2:55:00 PM

@Kakzakie haha..tu la kak..nasib baik kucing ensem!

Mar 12, 2012, 2:55:00 PM

@eda_ej saje buat2 lupa jap.haha

Mar 12, 2012, 2:56:00 PM

@Mak Wardah kak,tu posing kerass namanya...punyelah nak kasik muat muka masuk kamera.

Mar 12, 2012, 2:56:00 PM

@Gary Asip dia?..sape?..kihkih

Mar 12, 2012, 2:56:00 PM

@GtHans akak ke atau awek sebelah tu?kihkih

Mar 14, 2012, 9:05:00 AM

Aduhhh...bahaya nih. Takut pulak Dobot terpanah dgn ke enseman jiran sebelah. Kachiwa Milo nanti. Hahaha.

Post a Comment