Ahli Kelab Kad !!

Mar 30, 2012

Home » , » Masih sama!

Masih sama!



al - kisahnya.....
bila sekali sekala teman buat overhaul wallet lelaki ini....




gambar tahun 2005...
teman ingatkan gambar nih dah hilang...
rupa-rupanya....
masih elok tersisip rapi dalam wallet lelaki ini....
btol-btol di atas kad nikahnya...
~ ni ajelah pon satu-satunya gambar teman yang dia ada ~



kata empunya wallet....
ni la gambar passport..
yang mula-mula memikat matanya 7 tahun dulu....
mana mungkin nak ganti gambar lain!...
hakhakhak....
yang, gambar dobot takmo buh ke?







16 comments

Mar 30, 2012, 10:07:00 AM

Sentimental eh doktor :)

Mar 30, 2012, 10:11:00 AM

@~najwa~ mujur sentimental kak..sblm dia mental dikerjakan daku..kihkihkih

Mar 30, 2012, 10:29:00 AM

GAMBO DOBOT LAIN..KAKAKKAK...GAMBO MEMIKAT HATI TU..MMG LAIN LA...CUN MELECUN JAAA

Mar 30, 2012, 10:39:00 AM

Innocent je muka Nini. Macamana tak terpikat. Gambar passport cik Mat tak de ke?

Mar 30, 2012, 10:52:00 AM

Amboi... susah nak ada en abang macam ini tau Nini. Siap 8 tahun simpan yg sama. Gambar CikMat pun dia tak simpan...

Tumpang gembira - kakak kan perempuan:)

Mar 30, 2012, 11:10:00 AM

eh..eh.. sama jugalah nini.. dalam wallet en.asben akak masih ada gambar yg sama sejak dulu.. 1 gambar passport waktu zaman bercinta dan satu lagi gambar nikah.. bila bukak wallet dia rasa sejuk hati tgk gambar2 tu..

Mar 30, 2012, 11:27:00 AM

@syawalsimpsons ce ko bgtau aku nih sue..tang mana yg cun nye...ko tak nampak pipi tebal & tembam tu..hahah

Mar 30, 2012, 11:28:00 AM

@Aidah kak..innocent tu sbb gambar nk mintak keje..kang kalo buat muka mereng,takot tak lulus dgn HR.haha

Mar 30, 2012, 11:29:00 AM

@Kakzakie CikMat tak pernah amik gmbr passport lg..ni pon masih lg berhutang gmbr dgn pihak tadika...kene g jugak amik gmbr cikmat nmpknya ptg nih..

meh la tumpang suka sama kak.. :)

Mar 30, 2012, 11:29:00 AM

@Hanis Azla wah..siap ada gmbr nikah!..best tu!

Mar 30, 2012, 12:22:00 PM

doktor romantik betoi....

Mar 31, 2012, 9:11:00 AM

aku jeles same itu Ncard.. dah kawen dekat 5 tahun tapi sampai skarang tak buat2 lagi.. huhuhu..

Apr 2, 2012, 10:04:00 AM

Beknye Hero Nini...Romantis lagi

Apr 2, 2012, 12:07:00 PM

@O'gosh kategori romantik ke camni?..tak caye aku!

Apr 2, 2012, 12:08:00 PM

@eda_ej hah??!!...ko biar btol?!

Apr 2, 2012, 12:08:00 PM

@Mak Wardah mujurrrr ada gmbr kak..kikiki

Post a Comment