Ahli Kelab Kad !!

Mar 20, 2012

Home » » Jawapannyaaaa......

Jawapannyaaaa......





 korang masih ingat lagik dengan gambar teka-teki nih???



haaaaa.......
ni teman nak bagitau jawapan yang sebenar....
pada pemenang...
silalah tuntut hadiah.......
~ ado ke pemenang?? ~




dan jawapan yang paling tepat adalah.......



ada ibu arnab dan 5 ekor anaknya kat dalam karung guni tuh......


kihkihkih......
amacam....??
tak tercapai dek akalmu kan......


nampaknya....
voucher Jusco seploh hengget tu teman simpan dulu lah ye sebab....
takde pemenangnye......





11 comments

Mar 20, 2012, 10:36:00 AM

hikhik kami suh akk simpan kasi banyak skit baru kami nak teka dengan btul..hakhak
comel tol bby arnab 2..bak mai 2..hikhikhik

Mar 20, 2012, 10:40:00 AM

ala ye ke .... aku ingat dobot die kan pelik skit mokcik tu

Mar 20, 2012, 10:52:00 AM

wah.. rabbit.. cute giler :)

Mar 20, 2012, 11:16:00 AM

Siapa yang boleh sangka rabbit boleh duduk dalam guni tu Nini... kelakar betullah:)

Mar 20, 2012, 11:25:00 AM

alaa..aritu mmg nak teka arnab..tapi tertaip dobot lak..alaa..ahaha ;p~

Mar 20, 2012, 12:25:00 PM

hehe takdak yg betul ker?....

Mar 20, 2012, 3:34:00 PM

hohohooh.. anok arnab doh supo anok tikuih.. hehehe...

Mar 20, 2012, 3:52:00 PM

si bulu puteh itu adalah rabbit rupanya....

ps....xnak voucher....nak rabbit sekor....ekekeke.....cumil....

Mar 20, 2012, 5:44:00 PM

@Akma_cikyong hahaha..pandai!!

Mar 20, 2012, 10:16:00 PM

waaaaa rabit ngan baby dia!!comey10x~~

Mar 22, 2012, 7:41:00 AM

Dah berapa jumlah populasi kat kampung arnab Nini agaknya kan. Kalau buat kenduri cukur jambul, meriah ni.

Post a Comment