Ahli Kelab Kad !!

Mar 12, 2012

Home » » Nail manicure....

Nail manicure....






bukan senang nak potong kuku dobot..
~ blom masuk acara mandi buih lagik.... 
memang masak dikerjakan dia.... ~
kalo teman yang tolong potongkan..
PASTINYA......
kuku teman yang lagik banyak terkepit dari kuku makcik nih..
jadi..
dalam soal- jawab macam nih..
kita serahkan pada yang pakar....
teman boleh jadi tukang pegang @ tukang amik gambar saje..




see...
muka makcik sentapp.....
mengeram menderamm aje sepanjang kene potong kuku..
blom campur lagik dengar makcik nih membebel versi dia.....





pasrah dalam terpaksa.....




reason potong kuku makcik nih...
supaya dia tak sesuka hati nak cakar kaki teman....
ntah hape la yang dia suka sangat dengan betis teman tu..
suka sangat main cakar-cakar manja...
ingat betis teman tu hape.!!..




after nail manicure....




terus nyorok masuk laci baju CikMat.....
sambung sentap la tuh....
bagusla...
jimat frieskies 3 sudu besar untuk makan petang ni..






7 comments

Mar 12, 2012, 2:47:00 PM

Terus merajuk die.. sian..

Mar 12, 2012, 2:56:00 PM

Oh... kena potong kuku juga ye Dobot. Rapi betul tuan yg jaga.

Mar 12, 2012, 3:16:00 PM

tak sangka no pandai ngajuk ... comey je ....

seb baik cik mat tak de asthma kan ...sesuka hati je dobot dok kat bj cikmat

Mar 12, 2012, 5:37:00 PM

Pandai dobot cari tempat nak merajuk.

Mar 12, 2012, 6:18:00 PM

patah hati la tu..hahahah

Mar 12, 2012, 8:19:00 PM

Sian Dobot majuk tapi kena potong jugak la kan..

Mar 14, 2012, 9:04:00 AM

Oooh..majuk dia ye. Meh atuk gatal Milo tolong pujukkan. Eeiii geli pulak akak rasa. Hahahaha.

Post a Comment