Ahli Kelab Kad !!

Mar 16, 2012

Home » » Try la teka...

Try la teka...






lamaaaaaaa sangat tak suruh korang datang main teka-teka kat blog teman nih.....




gambar yang HARUS korang teka.....



soalannya....

Amende yang ada dok melepak kat dalam besen yg bertutup dengan karung guni nih?.....



haaaa.....
itu aje soalannya....
teka-teki nih bermula dari harini sampaila hari Isnin, 19/03/2012
tak payah buat entry bagai ye.....
jawab aje kat ruangan komen entry nih....
teka la ikut banyak mana yang korang suka....



hadiahnye pulak bukan le tv plasma sebijik.......
mahupon penginapan 3hari 2 malam kat Cameron Highlands...
cuma......




sekeping voucher Jusco seploh hengget......




Hari Isnin pukul 4.20pm baru teman umumkan jawapan yang betol...hokeh!!





19 comments

Mar 16, 2012, 4:25:00 PM

Jenoh nak neke nih.. ado anak itik tok wie kot.. huhuhu..

Mar 16, 2012, 4:30:00 PM

@eda_ej alah!...pandai sgt! haha

Mar 16, 2012, 4:38:00 PM

alamat terlewat sudah.. masa dah time pulak.. he..he..

Mar 16, 2012, 4:47:00 PM

@Hanis Azla hahaha...masa blom time la akak...baru setat nih

Mar 16, 2012, 4:49:00 PM

aku teka dobot ....

brape kali leh teka ni ??

Mar 16, 2012, 4:51:00 PM

erm..... anak kucin ka..

Mar 16, 2012, 5:31:00 PM

Dobot??

Mar 16, 2012, 5:49:00 PM

ade ubi kentang dalam tu :P

Mar 16, 2012, 6:15:00 PM

Cookies kot :p

Mar 16, 2012, 8:14:00 PM

di dalam nyer ado seekor kucing...

Mar 16, 2012, 8:27:00 PM

anak ayam

Mar 16, 2012, 9:25:00 PM

dobot kot? ehehe ;p

Mar 16, 2012, 9:54:00 PM

dobot!!! yeah

Mar 17, 2012, 9:58:00 AM

makanan dobot (^_^)

Mar 17, 2012, 11:14:00 AM

teka2 ni yg tak berapa nak reti...

Mar 17, 2012, 6:40:00 PM

Ketam kot hehehee

Mar 17, 2012, 9:46:00 PM

semestinya makcik Dobot yg cun dan gebu

Mar 19, 2012, 9:49:00 AM

kucen

Mar 22, 2012, 7:53:00 AM

Akak tau, arnab dan anak2nya!!! Tak aci akak ni kan. Lagi pun contest pun dah tutup saja akak nak komen jugak. Hahaha.

Post a Comment