Ahli Kelab Kad !!

Mar 28, 2012

Home » » WordLESS Wednesday

WordLESS Wednesday




~ malam tadik punye cerita ~













20 comments

Mar 28, 2012, 12:31:00 PM

rajin si kucing temankan

Mar 28, 2012, 1:01:00 PM

hehehe.. sweet giler...

Mar 28, 2012, 1:09:00 PM

kesiannya kat budak2 sekarang kan.. kecik2 lagi dah ade keje sekolah huk huk

Mar 28, 2012, 2:03:00 PM

rajinnye cikmat study ...

Mar 28, 2012, 2:25:00 PM

Teruskan revision, CikMat! Akak Dobot tu biaq dia tidoq. Dia bukannya ada homework pun nak buat, kihkihkih!

Mar 28, 2012, 2:37:00 PM

ghajinnya....bole tolong ajar anak aku nanti....hehe

Mar 28, 2012, 2:49:00 PM

bagusnye die bley dok diam ngadap buku..

kalo harith baru bukak buku dah cakap tangan sakit la, kaki sakit la, mate sakit la.. sabo je aku..

Mar 28, 2012, 3:38:00 PM

alolor comelnya.. suka tgk budak2 yg rajin mcm ni.. klu kucing tido durian tu, akak pun suka.. he..he..

Mar 28, 2012, 4:36:00 PM

Ya Allah, cute mute betul. Kakak Dobot tu macam dah layu aje...

Mar 28, 2012, 5:14:00 PM

At least nak jugak dia temankan walaupun dalam mimpi. Hihihi. Akak tengok muka cik Mat dalam gambar tu banyak ikut rupa husband Nini lah.

Mar 29, 2012, 9:12:00 AM

@Atia Adina tolong teman dlm mimpi katanya

Mar 29, 2012, 9:13:00 AM

@Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine sape yg sweet?..mak?anak? atau dobot? :)

Mar 29, 2012, 9:13:00 AM

@Em's Family tu bukan keje sekolah kak..tu buku revision cikmat di rumah :)

Mar 29, 2012, 9:14:00 AM

@eima skrang dah reti sikit...tau dh tetiap mlm kene bukak buku

Mar 29, 2012, 9:14:00 AM

@Dinas Aldi ntah!..homework dia lap bulus aje

Mar 29, 2012, 9:14:00 AM

@O'gosh ko lupa..aku ni tahap sabar tak cukup!

Mar 29, 2012, 9:15:00 AM

@eda_ej cikmat setiap kali bukak buku nk g kencing..stress mak!

Mar 29, 2012, 9:15:00 AM

@Hanis Azla kiki..apa kata akak pinjam aje dobot tu kejap

Mar 29, 2012, 9:15:00 AM

@Mak Wardah sape kak yg kiut?..umie cikmat ke? kikiki

Mar 29, 2012, 9:16:00 AM

@Aidah dia memang sejibik ikut ayah..baik dari warna kulit,perangai.manja...semualah!

Post a Comment