Ahli Kelab Kad !!

Mar 27, 2012

Home » » Novelis Takdir Fitrah Terindah...

Novelis Takdir Fitrah Terindah...






korang kenalkan sape penulis novel nih?...


boleh dikatakan...
semua pembaca gilakan watak Aiham & Nir Fitrah dalam novel nih....
termasukla yang tulis entry nih....
muehehehehe....



bukak fesbuk pagi nih....
nampak reminder tulih.....



uiksss??....kak....
betol ke 36 tahun?....
muda lagik!!!!!!



Selamat ulangtahun kelahiran buat kak Fea..
moga mendapat umur yang berkat...
sihat sejahtera & bahagia disamping keluarga...
moga akak dapat terus berkarya & menghasilkan lebih banyak novel yang meletop!!!!
InsyaAllah....




walaupon kita blom pernah bersuai kenal..
tapi..InsyaAllah...
dengan takdirNya...kita pasti boleh serasi menjadi kawan...
~ wah..ayat tak nak kalah!!!! ~


i heart you kak!!!
~ jenuh dah suruh makcik nih senyum..!!! ~






10 comments

Mar 27, 2012, 9:29:00 AM

Kakak pun dah baca novel Hanis yg ini. Sekarang dlm proses novel baru tau. Kita tunggu.

Dobot tunggu apa?..:)

Mar 27, 2012, 9:31:00 AM

@Kakzakie dobot tunggu atok milo datang meminang ;)

Mar 27, 2012, 9:36:00 AM

Nak wish beday juge.. epy beday sis.. hehehhe...

Mar 27, 2012, 9:38:00 AM

dah pernah jumpe kak Hanis ni..putih gebu org nyer..hehehe...

Mar 27, 2012, 9:44:00 AM

happy bday untuk kak fea..:)

Mar 27, 2012, 10:39:00 AM

terima kasih nini.. rasa nak nangis akak.. beza umur yang pastinya akak dengan nini, insyaAllah, dalam bersahabat kita serasi.. nanti kita jumpa ye kalu ada rezeki..

salam peluk cium untuk dobot.. akak nak buat sendiri tak berani.. he..he..

Mar 27, 2012, 10:56:00 AM

wahhh wah dobot pandai senyum la... aku tak kenai novelis ni sbb aku bkn pembaca novel ....neway selamat hari lahir ke 36

Mar 27, 2012, 4:02:00 PM

huhu...x sangka rerupanya dia penulis novel...Happy besday to her too...umur aku ko pecaya x...huhuhu

Mar 28, 2012, 2:47:00 PM

ceh dobot, muka garang...

Mar 28, 2012, 5:21:00 PM

Fuhh!! Senyuman Dobot buat Milo tak tidur malam. Lagi cepat akak nampak dia kira duit dalam tabung tu haaa.

Post a Comment