Ahli Kelab Kad !!

Mar 20, 2012

Home » » Gosok Gigi..

Gosok Gigi..





pagi nih di tadika CikMat...
ada acara gilang-gemilang gosok gigi di tepi longkang....
sambil dipantau oleh KKMUP Taiping....
~ kemain riuh suara bebudak tu tadik...
bukan ke berus gigi dalam mulut...
camne pulak diaorg boleh bercakap?..
hahahahahah....kompius mak!!



 setiap pelajar dipesan supaya...
bawak berus gigi, ubat gigi & cawan kecil...
~ CikMat dari umur setahun sampai sekarang..
tersangatla setia menggunakan ubat gigi Raiya..
tu sebab gigi cantik..
hahaha..merepek!! ~




teman cuma pandang CikMat dari jauh aje pagi tadik..
malas nak enteprem..bukan apa..
silap-silap kang..
dengan teman sekali beratur tepi longkang jadi model gosok gigi!!




masa amik CikMat balik sekolah tadik....
ada buku pergigian untuk pra-sekolah yang perlu teman isi...


teman udah turunkan signature..
petang kang kene ngadap boss besar kat sepital...
mintak signature untuk approval....
teman tukang isi kad & saksi ajer...



 ~

14 comments

Mar 20, 2012, 2:21:00 PM

Kakak dapat bayangkan CikMat dgn kawan-kawan walau gosok gigi bila berus tak mencecah gigi masing-masing seronok bercerita...

Anonymous
Mar 20, 2012, 2:50:00 PM

cik mat dah masuk prasekolah kerajaan ke tadika ni ??? umur cikmat kan baru 4 tahun sebaya fahim 2008 kan ..kan ....

Mar 20, 2012, 3:33:00 PM

kompom rmai yang telan buih ubat gigi.. hahahha...

Mar 20, 2012, 3:36:00 PM

Cantiknya...

Mar 20, 2012, 3:52:00 PM

hehehe....teringat zaman skulah rendah dulu....disebab rietta baru hari pertama datang sekolah lpas cuti seminggu demam campak....rietta xtahu kena bawak berus gg.....trus encik MA kasi rietta satu...pree.....kwn2 jeles ngan rietta....hehehe....

Mar 20, 2012, 4:00:00 PM

tentu cik mat seronok.. sbb akak pun dulu seronok gosok gigi ramai2 tepi longkang kat sekolah.. he..he..

Mar 20, 2012, 4:51:00 PM

@Kakzakie kompem kak...silap2 dia tolong gosokkan gigi kawan dia :)

Mar 20, 2012, 4:52:00 PM

@Anonymous mana pulak..CikMat masuk PASTI tapi mmg ada klinik pergigian datang buat spotchk :)

Mar 20, 2012, 4:52:00 PM

@eda_ej telan buih takpo..jgn telan berus gigi

Mar 20, 2012, 4:53:00 PM

@Mak Wardah sape?..tulisan atau berus gigi? :D

Mar 20, 2012, 4:53:00 PM

@HeNRieTTa JoSe hahahha...kompem jeles..berus gigi lain dari yg lain!

Mar 20, 2012, 4:53:00 PM

@Hanis Azla kalo time ngelat belajar,mmg semuanya seronok kan kak :)

Mar 20, 2012, 10:13:00 PM

huhu ms kecik2 kannnn...kad ijau ni la yg plg uni takut...takut jmp dokter gg...eheh...:p

Mar 22, 2012, 7:39:00 AM

Awal2 tahun ni tulah keje kita. Isi borang dan sign. Akak dah hafal semua no ic orang dalam rumah ni sebab memanjang jadi kerani isi borang je akak ni.

Post a Comment