Ahli Kelab Kad !!

Mar 9, 2012

Home » » Seindah Nama..

Seindah Nama..




ada teman mesra time kolej dulu..
baik hati carikan sifat dalam nama untuk teman...
rajin bebeno kengkawan teman nih...
~  nmpk sgt teman ni pemalas bab explore fesbuk ~




buat yang pertama kali baru tau nama btol teman..
jangan terkejut ye..
nama sebenar & nama sandaran samaran dalam blog...
sikit pon takde sama.....
stendetla...nak glamer lebey..
hahahahahaha...







amacam?..
lemak berkrim disukai ramai tak nama teman tu?...
~ hoke..kes masuk bakul,angkat sendiri ~
nama macam artis!!



nama yang indah tu..
diberi oleh abah teman....
sepatutnye Emy Nur Shafinaz..
tapi misi tu terlupa tulis NUR dalam surat beranak...
jadile Emy Shafinaz sajor...



InsyaAllah...
keperibadian teman jugak sedaya -upaya berusaha menjadi seindah maksudnya....
cuma..
tang PENDIAM tu..
errr...err...errr.....
teman agak was-was sikit....
nantilah nak tanya cik asbenn...
PENDIAM ke teman ni masa memula dia kenal teman dulu?..
atau...
PENDIAM time tido & mogok aje?..











17 comments

Mar 9, 2012, 11:49:00 AM

Kakak dok sebut Nini tak sudah alkisah Emy Shafinaz - lagi best. Dah elok benarlah nama tu maksud pun baik-baik belaka...

Mar 9, 2012, 11:59:00 AM

Camana cara diorang buat tu? Menarik sungguh. Tapi nama memang kelass. Nama samaran pun sama jugak sekelasss. Tapi akak musykil, mana datangnya sparklemaneh tu???

Mar 9, 2012, 12:35:00 PM

@Kakzakie Nini pon nama teman jugak kak.dipraktis pakai sejak 7tahun yg lepas :)

Mar 9, 2012, 12:37:00 PM

@Aidah entah kak...teman pon idak abes explore fesbuk tuh..sparklemaneh tu nama chatting time baru akil baligh dulu..haha..kekunon nakkan nama twinkle2..tp nmpk cam gegurl..alih2 dapatla sparklemaneh..tu yg lekat smpai sekarang..

Mar 9, 2012, 12:59:00 PM

sedap gila rupanya nama ko..walaupun aku x kenal ko luaran...tapi aku cam x ghase le ko ni pendiam....haha

Mar 9, 2012, 1:35:00 PM

@O'gosh jgn kata ko..aku yg kenal diri aku luar & dalam pon tak ghase yg aku nih pendiam..kompius mak!!

Mar 9, 2012, 2:15:00 PM

aku pon suke name "emy".. moden sungguh abah ko bg name EMY..

tapi apsal tak de orang panggil ko Shafinaz ek.. hehehhe..

Mar 9, 2012, 2:31:00 PM

mungkin pendiam la kot.. jari jek tak gheti dok diam. sedap nama.. mati2 ingat nama suhaini ke.. noraini ke. dah nini kan.. huhuhu

Mar 9, 2012, 2:45:00 PM

Nini tu mai mana ek ... hahaha

nama cam anak2 zaman moden kan...

Mar 9, 2012, 2:58:00 PM

sedap nama nyer..:)

Mar 9, 2012, 3:19:00 PM

request:
ce citer camno boleh jumpa husband waktu dulu-dulu....

**ke dah pernah buat entry tapi den tak perasan?

Mar 9, 2012, 4:19:00 PM

@eda_ej ada...ustaz & ustazah yg ajar aku mengaji dulu..berkenan btol diaorg dgn nama Shafinaz.

Mar 9, 2012, 4:20:00 PM

@Farzlyna Mustafar yang Nini tu ko tanya laki aku..dia yg kemain meng'kuasa duakan' nickname aku

Mar 9, 2012, 4:21:00 PM

@eima memula sebenarnye "Ney" sajor...bila laki aku panggil byk2 kali...trus dia buat "kuasa dua" nama aku tuh...terus jadi Nini

Mar 9, 2012, 4:21:00 PM

@Papa Mifz auwww...malu mak!!

Mar 9, 2012, 4:22:00 PM

@~najwa~ muehehehe...setakat nih,entry kenal blom pernah buat lagik..kene buat pelan2 nih..ramai yg dah tertanya2..nnti kak eh.. :)

Mar 9, 2012, 8:09:00 PM

Sangat manis nama sebenar tu :)

Akak pun tak guna nama sebenar kat blog, heheh..

Post a Comment